اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
نماینده اهواز:
مجتبی یوسفی گفت: از وزیر بهداشت برای کادر درمان و بیماران خاص در خوزستان، ۴۰ هزار دوز واکسن درخواست شده است و ایشان نیز با این موضوع موافقت کرده‌اند؛ این میزان دوز واکسن به صورت مرحله‌ای وارد خوزستان خواهد شد.
مجتبی یوسفی اظهار کرد: از مردم تقاضا داریم با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک، کمک کنند تا زنجیره انتقال کرونا در خوزستان قطع شود زیرا سلامتی یک نعمت است که غیر قابل جبران است.

وی افزود: سیاست‌های غلط اجرایی برخی از مسئولان در سطح ملی از جمله عدم اختصاص اعتبارات لازم برای حل مشکلات بیمارستان‌ها و زیرساخت‌های درمان در خوزستان، باعث شده که با چنین وضعیتی در استان خوزستان مواجه شویم.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کادر درمان بیمارستان‌ها در خوزستان از خودگذشتگی نشان می‌دهند اما تصمیمات نادرستی که در بحث سفرها و برگزاری برخی از مراسمات اتخاذ می‌شود به قیمت افزایش فشار به کادر درمان است.

یوسفی گفت: کسبه و بازاریان در خوزستان را نباید فراموش کرد زیرا آن‌ها بیش از یک سال است که در تامین معیشت‌شان مانده‌اند و دچار مشکل هستند زیرا همیشه مسئولان کوتاه‌ترین مسیر را انتخاب و تعطیلی اعلام می کنند. این در حالی است که اعمال محدودیت‌های جدی‌تر و عدم اجازه ترددهای غیرضروری باید در دستور کار قرار بگیرد نه اینکه اگر برخی از مردم یا مسئولان رعایت نمی‌کنند سریعا تعطیلی اعلام شود، زیرا کسبه و بازاریان درآمد ثابت ندارد.

وی افزود: در سطح ملی پیگیری‌های بسیاری از وزیر بهداشت انجام شده است و آقای نمکی نیز تلاش بسیاری از یک سال گذشته تاکنون در بحث کنترل ویروس داشته است اما انباشت مشکلات در حوزه بهداشت و درمان خوزستان زیاد است.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: از وزیر بهداشت برای کادر درمان و بیماران خاص در خوزستان، ۴۰ هزار دوز واکسن درخواست شده است و ایشان نیز با این موضوع موافقت کرده‌اند؛ این میزان دوز واکسن به صورت مرحله‌ای وارد خوزستان خواهد شد.

وی افزود: باید در خصوص تزریق واکسن در خوزستان مدیریتی انجام شود تا واکسن ابتدا در اختیار پزشکان، کادر درمان و بیماران خاص قرار بگیرد. قطعا مدیران سیستم بهداشت و درمان استان خوزستان در این زمینه دقت لازم را به خرج می‌دهند و این دغدغه را دارند که واکسن‌ها به افرادی با ارتباطات نرسد و حق کادر درمان ضایع نشود.

یوسفی گفت: اگر در خوزستان به اسم کادر درمان، واکسن گرفته شد و در جایی دیگر استفاده شد، این آمادگی را داریم که موضوع را پیگیری و با متخلف برخورد کنیم تا کادر درمان تلاشگر در خوزستان بیش از این آسیب نبیند.


منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار