اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان گفت: رویه‌های حمایت از سرمایه‌گذاران در تمام کشور واحد و به یک شکل هستند و بر همین اساس هیچ دستگاه اجرایی اجازه تفسیرهای سلیقه‌ای ندارد.
قاسم سلیمانی‌دشتکی در نشست بررسی مشکلات شهرستان‌های رامهرمز و رامشیر در سالن جلسات استانداری خوزستان اظهار کرد: یکی از وظایف حاکمیتی دولت در حمایت از سرمایه‌گذاران، فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای کاهش آمار بیکاری است.

به گزارش شوشان به نقل از استانداری خوزستان، وی افزود: از شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع برق خوزستان خواسته می‌شود برق مورد نیاز، زمان ساخت و تولید کارخانجات فولاد در ناحیه صنعتی رامهرمز را تامین کنند.

سلیمانی عنوان کرد: باید توجه داشت که رویه‌های حمایت از سرمایه‌گذاران در تمام کشور واحد و به یک شکل هستند و بر همین اساس هیچ دستگاه اجرایی اجازه تفسیرهای سلیقه‌ای ندارد.

استاندار خوزستان ادامه داد: در همین راستا پست برق مورد نیاز واحدهای تولید فولاد در ناحیه صنعتی رامهرمز با مشارکت سرمایه‌گذاران، شرکت برق منطقه‌ای و همچنین منابع دولتی در مدت ۲ سال ساخته خواهد شد.

سلیمانی اظهار کرد: برای تسریع در عملیات اجرایی ساخت این کارخانجات، برق مورد نیاز این واحدها از نزدیک ترین شبکه برق به محل این واحدهای تولیدی تامین خواهد شد.

در این جلسه که بیش از سه ساعت به طول انجامید مهمترین مشکلات شهرستان های رامهرمز و رامشیر در بخش های زیرساختی شامل آب شرب، آب کشاورزی، راه ها، مسایل عمرانی و صنعتی، بهداشت و درمان، آموزش، شهرداری ها و …. مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص پیشرفت پروژه های مختلف زمان‌بندی و تقسیم کار میان دستگاه‌ها تعیین شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار