اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰

شرکت ملی نفت ایران در سال ۱۳۹۹ به ۱۷۱ پروژه عام‌المنفعه استان خوزستان در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود اعتبارات کمکی تخصیص داده و این پروژه‌ها پس از تکمیل، به واحدهای بهره‌بردار تحویل شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نفتخیز به نقل از پایگاه اطلاع‌­رسانی شرکت ملی نفت ایران، تخصیص اعتبار به این پروژه‌­ها توسط مدیریت نظارت بر طرح­‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز و با اعتباری بالغ بر یک‎هزار و هشتصد و پنجاه میلیارد ریال صورت گرفته است.

از این تعداد ۲۳ پروژه در زمینه آموزشی، ۸ پروژه ورزشی، ۷۴ پروژه بهداشتی، ۳ پروژه راهسازی، ۴ پروژه آبرسانی و ۵۹ پروژه طرح هادی است که پس از تکمیل به دستگاه­‌های بهره‌­بردار استان تحویل داده شده است.

افزایش سرانه فضاهای آموزشی و ورزشی علاوه بر ایجاد فرصت اشتغال، زمینه بهره‌مندی شهروندان را از مزایای این پروژه‌­ها فراهم می‌­آورد. همچنین اجرای طرح­‌های آبفا نیز موجب دسترسی به آب آشامیدنی سالم برای برخی روستاها و اتصال به شبكه فاضلاب را در سطح استان به همراه داشته است.

پروژه‌های طرح هادی باعث توسعه كمی و كیفی راه‌­های روستایی و زمینه­‌‌ساز آبادانی روستاها بوده و پروژه‌­های راه نیز باعث افزایش طول راه‌­های استان خوزستان شده و تردد شهروندان را آسان­تر و ضمن افزایش میزان ایمنی راه، باعث كاهش تصادفات جاده‌­ای و كاهش مصرف سوخت می­‌‌‌‌‌شود؛ تکمیل پروژه‌های علوم پزشكی نیز باعث افزایش متراژ درمانی و ایجاد و توسعه تخت درمانی و بهبود وضع مراكز درمانی در سطح استان شده است.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار