شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۵
البته منظورم از این حرف ها توهین به مردم آذربایجان نیست. آنها مردمانی شریف هستند که یک تیم بسیار بزرگ دارند. در بازی این هفته نیز جلالی میزبان ما نیست و میزبان ما باشگاه بزرگ تراکتورسازی است.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: من با صراحت می گویم دلیل جدایی جلالی از فولاد ضعف فنی بود.

به گزارش شوشان، نعیم سعداوی، درباره شرایط تیمش عنوان کرد: خوشبختانه شرایط خوبی داریم. در تعطیلی لیگ تمرینات خوبی را انجام دادیم و در چند روز باقیمانده تا دیدار با تراکتورسازی برای این مسابقه حساس آماده می شویم.

وی ادامه داد: تراکتورسازی تیم بسیتار بزرگی است که نکته قابل توجه درباره این تیم هوادارانش هستند. بازی کردن مقابل این هواداران برای هر تیمی دشوار است اما ما برای اینکه اختلافات امتیازی مان با تیم های دیگر را حفظ کنیم و صدرنشین بمانیم، برای کسب 3 امتیاز به میدان می رویم و تلاش می کنیم به این مهم دست یابیم.

مربی فولاد درباره اظهارات مجید جلالی مبنی بر اینکه دلالان او را از فولاد دور کرده اند، تصریح کرد: به نظر من این حرف ها درست نیست. جلالی در فولاد 4 سال بسیار خوب از نظر حمایتی را پشت سر گذاشت اما در پایان سال چهارم تیم رده چهاردهم را بدست آورد. اگر دو هفته دیگر لیگ ادامه پیدا می کرد چه بسا فولاد به دسته پایین تر سقوط می کرد. به نظر من جلالی کم لطفی کرد و از فولاد رفت. او در آن زمان همه عالم و آدم را مقصر قلمداد کرد تا خودش را تبرئه کند.

سعداوی که سابقه دستیاری جلالی را در فولاد در کارنامه دارد، همچنین گفت: او انسانی کاملا عوام فریب و سفسطه گر است و من این موضوع را از نزدیک حس کردم. جلالی خیلی خوب با اذهان عمومی بازی می کند و کلمات را به قدری قشنگ ادا می کند که مخاطبانش را تحت تاثیر قرار می دهد. من یک سوال دارم؛ مگر این آقا نگفته باشگاه فولاد دلالان زیادی را در خود پرورش داده است؟ او که هیچ جا بیش از یک سال دوام نیاورده است، چطور در فولاد با این جو دلالی 4 سال دوام آورد؟

سعداوی افزود: من باصراحت می گویم دلیل جدایی این آقا از فولاد ضعف فنی بود و و نمی دانم چه دلیلی دارد بعد از گذشت دوسال از اتفاقات جدایی اش از فولاد می آید و این مسائل را بیان می کند. جالب اینجا بود که در آن زمان هر موقع پاسخی از او می خواستند پاسخ مناسبی نمی داد.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش خاطرنشان کرد: البته منظورم از این حرف ها توهین به مردم آذربایجان نیست. آنها مردمانی شریف هستند که یک تیم بسیار بزرگ دارند. در بازی این هفته نیز جلالی میزبان ما نیست و میزبان ما باشگاه بزرگ تراکتورسازی است.

سعداوی درباره مصاحبه فرزاد حاتمی علیه حسین فرکی اظهار کرد: من مصاحبه او را ندیدم.

او در پایان اضافه کرد: امیدوارم مثل بازی با نفت در مصاف با تراکتورسازی بدشانس نباشیم و بتوانیم 3 امتیاز را مال خود کنیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار