شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۷
شوشان/ روزنامه نور خوزستان در ستون ویژه های خود نوشت: صبح روز گذشته دكتر مقتدايي استاندار جديد خوزستان به استانداري سري زد تا با فضايي كه تا چند روز ديگر رسما كارش را شروع خواهد كرد آشنا شود.

البته دكتر مقتدايي تنها استانداري است كه قبل از معرفي، اكثرا او را مي شناسند و با ديدنش خاطرات نخستين دوران استانداري وي برايشان زنده مي شود.

و اما دو كلمه بشنويد يا بخوانيد از دكتر حجازي كه با وجود اينكه جانشينش رسما اعلام و حكم وي صادر شده، تا قبل از انجام برنامه معارفه، همچون گذشته خيلي جدي به كارش ادامه مي دهد و شايد كمتر مديري تصور مي كرد كه اين هفته جلسه كارگروه توسعه كشاورزي برياست دكتر حجازي تشكيل شود اما مشاهده شد، اين نشست همانند جلسات گذشته تشكيل و وي با همان حرارت و دلسوزي دستور جلسه را پي گيري و دستورات لازم را در جهت رفع مشكلات طرح هاي كشاورزي صادر كرد. البته تعداد زيادي از اعضاي كار گروه غيبت داشتند كه براي غايبين نمره منفي به حساب آمد چون مديران ما نبايد قائم به شخص باشند و در هر شرايطي از استان بايد احساس مسئوليت كنند و از لحظه لحظه ها براي پيشرفت امور، بخصوص اموري كه به اشتغال و توليد مربوط مي شود، استفاده مفيد ببرند. ضمن اينكه آقايان مطمئن باشند دكتر مقتدايي اهل اغماض و تعارف نيست و كمترين احساس كندي در كار از نظرش پنهان نخواهد بود و برخورد خواهد كرد.

به عنوان كسي كه در اكثر جلسات كارگروهها بخصوص كارگروه كشاورزي حضور داشته، گواهي مي دهم كه دكتر حجازي براي شكوفايي كشاورزي، رونق بازار كار، بخصوص ايجاد فرصت هاي شغلي براي فارغ التحصيلان كشاورزي و توسعه صادرات استان وقت و انرژي بالايي مصرف كرد و توانست تعاوني ها بخصوص در بخش شيلات را شكل دهد كه حاصل آن به كارگيري فارغ التحصيلان رشته كشاورزي بود و اميدواريم اين روند پس از وي نيز توسط استاندار جديد ادامه پيدا كند. ضمنا به دكتر مقتدايي توصيه مي شود از تجربيات دكتر حجازي در امور مختلف بهره ببرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار