اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۲۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱
قابل توجه صدا و سیما مرکز خوزستان؛
سریال سی‌سرا پس از حدود یک سال تلاش و برنامه‌ریزی و ضبط به مرحله پخش رسید و طبق اعلام صدا و سیما مرکز خوزستان قرار بود از ابتدای ماه مبارک رمضان هرشب ساعت 21 و 30 دقیقه پخش شود و در همین چند قسمت پخش شده توانسته بود مخاطبان پرشماری را جذب کند.
عدم رعایت زمان‌بندی از قبل اعلام شده و پخش نامنظم سریال «سی‌سرا» از شبکه خوزستان موجب نارضایتی مردم و گروه سازنده این برنامه شده است.


به گزارش شوشان، سریال سی‌سرا پس از حدود یک سال تلاش و برنامه‌ریزی و ضبط به مرحله پخش رسید و طبق اعلام صدا و سیما مرکز خوزستان قرار بود از ابتدای ماه مبارک رمضان هرشب ساعت 21 و 30 دقیقه پخش شود و در همین چند قسمت پخش شده توانسته بود مخاطبان پرشماری را جذب کند.

اما در شب‌های گذشته این مورد رعایت نشده و گاهاً حتی بدون اعلام قبلی نیز سریال پخش نشده است. این عدم پخش منظم مورد گلایه مردم و همچنین گروه سازنده سریال و کارگردان با سابقه آن کمال مطوف شده است.

این موضوع از آنجا جالب است که معمولاً تقویم زمان‌بندی و پخش برنامه‌ها در شبکه‌های تلویزیونی طبق روال عادی باید دقیقاً منطبق بر زمان باشد اما این اتفاق در مورد سریال سی‌سرا رخ نداده است.

شایسته است صدا و سیما مرکز خوزستان نسبت به این موضوع و مردم هنر دوست استان پاسخی قانع کننده ارائه دهد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۲
comment
comment
alireza basiri
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
comment
0
0
comment واقعا این حق ما نیست اینجور صدا سیما به ما توهین کنه چرا قومیت گرایی میکنید ایا این حق ماست که حق ما و بازیگران محترم و کارگردان و تهیه کنندگان اینجپری حقمون ضایع بشه
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
comment
0
0
comment برای وقت مردم ارزش قائل باشید لطفا...
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار