اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
پدر شهیدان والامقام «محمود و حمید مختاربند» و جانبازان «مصطفی و محمد علی مختاربند» از استان خوزستان در سن 89 سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
مرحوم «حاج رضا مختاربند» پدر شهیدان «محمود و حمید» و جانبازان «مصطفی و محمد علی» و رزمنده هشت سال دفاع مقدس «احمد» پس از سالها فراق از فرزندان دلیر و افتخار آفرینش در 5 اردیبهشت ماه سال 1400 به علت کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.


گفتنی است شهید محمود مختاربند از شهدای دوران دفاع مقدس است که در سال 1341 در شوشتر متولد و در چهاردهم دي 1362، با سمت تك تيرانداز در پاسگاه زيد عراق بر اثر اصابت تركش به سر و صورت، شهيد شد.

سردار مدافع حرم شهید حمید مختاربند معروف به «ابو زهرا» مسئول سابق ستاد تیپ یکم حضرت حجت اهواز و از پیشکسوتان جهاد و شهادت بود. وی در سال 1335 در شوشتر به دنیا آمد. رزمنده دوران دفاع مقدس که پس از هجوم تروریست‌های تکفیری به حریم اهل بیت(ع) در سوریه به میدان نبرد رفت و تا آخرین قطره خون جنگید و سرانجام در روز بیستم مهرماه 94 در منطقه قنیطره سوریه در نزدیکی بلندی‌های جولان در 15 کیلومتری اسرائیل غاصب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار