شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷
دانشگاه علوم پزشکی اهواز در اطلاعیه ای جزییات شرایط واکسیناسیون بیماران سرطانی در خوزستان را در برابر ویروس کرونا اعلام کرد.
به گزارش شوشان به نقل از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در این اطلاعیه آمده است: با توجه به سوالات متعدد هم استانی‌های گرامی در خصوص واکسیناسیون بیماران سرطانی، در این مرحله، واکسن برای بیمارانی تزریق می‌شود که در حال شیمی درمانی باشند و یا در یک سال گذشته سابقه شیمی درمانی داشته‌اند.

بیماران منتظر تماس باشند

بنا براین گزارش، نکته مهم اینکه با این گروه از بیماران تماس گرفته می‌شود و برای واکسیناسیون از آنها دعوت خواهد شد، بنابراین بیماران بدون هماهنگی به هیچ مرکزی مراجعه نکنند و منتظر تماس کارشناسان بهداشتی برای هماهنگی و دعوت باشند.

" واکسیناسیون سایر افراد دارای بیماری زمینه‌ای نیز پس از تامین واکسن و بر اساس اولویت‌های سند ملی واکسیناسیون انجام خواهد شد."

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گام نخست واکسیناسیون بیماران خاص شامل بیماران دیالیزی، تالاسمی ،هموفیلی و ام اس روز شنبه هفته جاری در اهواز و سایر شهرستان های خوزستان آغاز شد.

دکتر فرهاد ابول نژادیان افزود: روز شنبه فراخوان واکسیناسیون بیماران سرطانی انجام شده و سعی می‌کنیم روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری واکسیناسیون  این بیماران را آغاز کنیم.

وی ادامه داد:  از روز سه‌شنبه هفتم اردیبهشت گام دوم واکسیناسیون کرونا در خوزستان آغاز می‌شود و در مرحله نخست ثبت نام افراد بالای ۸۰ سال انجام خواهد شد.

هم اکنون هفت شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی و ۱۵ شهرستان نارنجی هستند. همچنین پنج شهرستان خوزستان در وضعیت زرد قرار دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار