شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۴

آیت الله شفیعی گفت: نهادهای انقلابی باید انقلابی و قاطعانه عمل کنند و تشریفات را کم و به ماهیت کارها بیشتر توجه کنند که در این میان نیز بنیاد مسکن مسؤولیت سنگینی را بر دوش دارد.

به گزارش شوشان ، آیت الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در جمع مسؤولان و کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: افتتاح بنیاد مسکن انقلاب،‌ سرآغاز ساخت مسکن برای خانواده های فاقد مسکن در شهرها و روستاها بوده است.

استاد سطح عالی حوزه علمیه خوزستان در ادامه افزود: نهادهای راه اندازی شده به فرمان امام خمینی(ره)‌همچون بنیاد مسکن، جهاد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، مشکلات زیادی را از سر راه پیشرفت و توسعه ملت ایران برداشته و اگر خدمات ارائه شده از سوی این ارگان های انقلابی نبود کشور با مشکلات بسیار زیادی مواجه می شد.

مدیران کل برای خدمت رسانی به مردم از راه قانونی کارگشایی کنند

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری،‌ حل مشکلات مردم را از وظایف اصلی مسوولان به ویژه در بنیاد مسکن دانست و بیان داشت: مسؤولان نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران باید ضمن احترام به قانون و مقررات، شرایطی را فراهم آورند که با استفاده از ظرفیت های قانونی مشکلی از مردم و ارباب رجوع را حل کنند.

آیت الله شفیعی خطاب به مدیران کل ادارات و نهادهای دولتی و خصوصی، اظهار داشت: مدیرکل باید قانون را به نفع مردم تفسیر کرده و از راه قانونی کارگشایی کند ولی در عین حال معتقدم تخلف از قانون نیز جایز نیست.

وی بیان داشت: نهادهای انقلابی باید انقلابی و قاطعانه عمل کنند و تشریفات را کم و به ماهیت کارها بیشتر توجه کنند که در این میان نیز بنیاد مسکن مسؤولیت سنگینی را بر دوش دارد؛ از این رو باید تلاش های شایانی را برای رفع مشکلات مردم بویژه ساخت مسکن برای طبقه محروم انجام داد.

استاد سطح عالی حوزه علمیه خوزستان با تأکید بر این که ساخت مسکن یکی از زیر بنایی ترین فعالیت ها در کشور است، اظهار داشت: هر چند که بنیاد مسکن برای آبادانی کشور اقدام های خوبی انجام داده است، اما همچنان نواقص و کمبودهایی در کشور وجود دارد که باید برطرف شوند.

آیت الله شفیعی، در پایان سخنان خود، کمک به حساب 100 امام خمینی(ره) را دارای برکات فراوانی دانست و خاطرنشان کرد:‌ با توجه به این که واریز وجوح نقدی به حساب 100 امام داوطلبانه و اختیاری است از براکات و آثار معنوی والایی برخوردار است؛‌ از این رو هرسال مقام معظم رهبری هر ساله مبلغ قابل توجهی را به حساب 100 امام واریز می کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار