شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
فرماندار دشت آزادگان گفت: ۶۰ درصد داوطلبان نامزدی انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای این شهرستان تایید صلاحیت شدند.
حمید سیلاوی بیان کرد: در مجموع  ۱۲۰ نفر برای نامزدی شورای اسلامی چهار شهر در این شهرستان ثبت نام کرده بودند که از بین این افراد صلاحیت۷۲ نفر تایید شد و ۴۸ نفر توسط هیات‌های  اجرایی  و نظارت بر انتخابات رد صلاحیت شدند.

فرماندار دشت آزادگان در خصوص نحوه رد یا تایید صلاحیت افراد بیان کرد : برای بررسی صلاحیت افرادی که ثبت نام کردند ، طبق قانون انتخابات  از مراجع چهارگانه و همچنین هیات های  اجرایی و نظارت  استعلام گرفته شد و تایید یا رد صلاحیت بر اساس نتایج همین استعلام ها بوده و هیچگونه سلیقه شخصی و گرایش خاصی در این تصمیم گیری دخیل نبوده است.

فرماندار شهرستان  با تاکید بر لزوم  برگزاری یک انتخابات سالم و بی طرف و با حفظ  امانت در شهرستان ادامه داد:  مسئولان و کارکنان دولتی در مقام و منصب خود حق هیچگونه تبلیغات برای نامزدها را ندارند و موظف هستند در این زمینه امانت دار مردم باشند.

وی گفت: دواطلبان رد صلاحیت شده  می‌توانند  به مدت چهار روز  از ۹ اردیبهشت  لغایت ۱۲ اردیبهشت  با مراجعه به هیات   نظارت استان  برابره تبصره ۱ و ۲ ماده ۵۳  قانون  و تبصره‌های ۵۳  آیین نامه  اجرایی، شکایت  خود را ارائه   و پیگیری نمایند .

۲۸ خرداد ماه انتخابات ریاست جمهوری به همراه شورای اسلامی شهرها و روستاها به طور همزمان برگزار خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار