اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: مشکل تامین آب شرب مناطقی از استان که با تنش آبی بالا روبه‌رو هستند تا پیش از آغاز تنش آبی در خوزستان برطرف می‌شود.
فاضل عبیات روز چهارشنبه در حاشیه بررسی مصوبات و مشکلات شهرستان‌های مسجد سلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در سرسرای استانداری خوزستان در جمع خبرنگاران بیان کرد: جلسات و بررسی زیادی در خصوص موضوع تنش آبی فصل تابستان امسال در خوزستان به ویژه در روستاها انجام شده و برخی مناقصات نیز صورت گرفته است.

وی گفت: پمپ و لوله مورد نیاز برای این مناطق تامین شده است.

عبیات، با اشاره به اینکه هفتمین جلسه برای بررسی مشکلات شهرستان های مسجد سلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل برگزار شد افزود: در خصوص روکش آسفالت و ترمیم جاده در این شهرستان ها تصمیماتی گرفته شد که راهئاری باید حدود ۱۴۵ کیلومتر آسفالت را باید در هر چهار شهرستان انجام دهد.

وی گفت: برای چند مسیر اصلی مثل سه راهی لالی - مسجد سلیمان، و ملاثانی - مسجد سلیمان از محل اعتبارات توازن اعتباراتی تخصیص داده شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان افزود: برای روستاهای دور افتاده فاقد برق ، که راه دسترسی ندارند تا تجهیزات برق برای آنها ارسال شود نیز مقرر شد که راه روستایی ایجاد شود تا برق رسانی انجام شود.

عبیات ادامه داد:این روستاها کم جمعیت هستند که به دلیل فصلی بودن اقامت برق پایدار ندارند.

وی افزود: مصوبات این جلسات به طور جدی پیگیری می‌شوند و در صورت تحقق نیافتن مصوبات، برخورد لازم انجام خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان ادامه داد: با توجه به اعتبارات خوبی که در ردیف های بودجه سال ۱۴۰۰ انجام شده امید است ، پروژه‌های این چهار شهرستان کم برخوردار خوزستان به سرانجام برسد و مردم از این پروژه‌ها برخوردار شود.

استاندار خوزستان در مصاحبه‌های خود نسبت به اینکه استان امسال وارد تنش آبی می‌شود هشدار داده است.

منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار