شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز شاهد جنایات حکومت کودک کش صهیونیستی در سرزمین های اشغالی  هستیم و هر روز جنایایاتی وحشتناک بر علیه بشریت و کودکان و زنان بی دفاع در سرزمین مقدس فلسطین مرتکب می شودکه دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد  این بیانگر عجز و نانوانی این رژیم ؛و بحران عمیقی است که در برابر قدرت و عظمت مقاومت و غافلگیریهای دلاورمردان مقاومت با آن مواجه است.

بی شک سکوت کشورهای مرتجع منطقه و حمایتهای کشورهای استکباری روز به روز بر گستاخی رژیم کودک کش می افزاید.

این کشتار بی رحمانه احساسات و عواطف امت اسلامی و حق طلبان و آزادگان جهان را جریحه دار و ماهیت پلید و شیطانی اسرائیل غاصب و حامیان خبیث آنرا آشکارتر از گذشته ساخت.

این کشتار وحشیانه با لگد مال کردن خطوط قرمز معتبر جهانی و نقض حقوق بشر صورت گرفته و با واکنش تحسین بر انگیز مجاهدان و رزمندگان مقاومت اسلامی فلسطین ،صهیونیست ها را با یکی از سخت ترین و دهشتناک ترین بحرانها و چالش های دوران اشغالگری روبرو و آنها را با آماج موشکها و انتقام انتفاضه و آتش خشم مقدس جوانان غیور و شجاع فلسطینی قرار داد است.

اینجانب این جنایت وقیحانه علیه جهان اسلام و مردم بی دفاع فلسطین  را شدیدا محکوم و در چارچوب رسالت اسلامی خود و میراث عظیم مکتب شهید سردار سلیمانی یاری بخشی به مقاومت اسلامی و محور مقاومت را وظیفه خود دانسته و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

به ارواح طیبه شهدا ی مقاومت درود می فرستم .پیروزی رزمندگان اسلام در مصاف با اشغالگران قدس شریف را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

     آذر زمانپور 
۲۵اردیبهشت ۱۴۰۰
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار