اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۷

شوشان: شهرداري آبادان، شهرداري برتر کشور در زمینه خدمات رساني به ميهمانان نوروزي شد.

شهردار آبادان با بیان این خبر گفت: در مراسمي كه به منظور تجليل از برترين هاي خدمات رساني به ميهمانان نوروزي كشور با حضور رييس جمهور برگزار شد از شهرداري آبادان به دليل خدمات رساني مناسب به ميهمانان نوروزي تقدير شد.

محمودرضا شیرازی افزود: مراسم تجليل از خادمين ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي كشور با حضور رئيس جمهور در تالار وحدت تهران برگزار و از تني چند از مديران از جمله روساي سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور، پليس راهور ناجا، پليس پيشگيري ناجا، جمعيت هلال احمر، سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي، اورژانس كشور، سازمان تعزيرات حكومتي و همچنين جمعي از استانداران با اهداي لوح تقدير كرد و شهرداري های برتر كشور نيز در زمينه خدمت رساني به مسافران نوروزي تقدير شدند.

وی ادامه داد: انتخاب شهرداران منتخب توسط ستاد هماهنگي تسهيلات سفرهاي نوروزي در وزارت كشور صورت گرفت و به اين منظور، ابتكارات و نوآوري هاي ارائه شده در زمينه خدمات رساني به مسافران نوروزي و نحوه اقدام شهرداري ها در بخش هاي خدمات شهري، آتش نشاني و ايمني، فني و عمراني، حمل و نقل عمومي شهري و فرهنگي- اجتماعي مورد ارزيابي قرار گرفت و شهرداري هاي سراسر كشور با رتبه هاي مختلف مرتبط با جمعيت و درجه شهرداري مشتمل بر: مراكز استان ها، شهرهاي با جمعيت بالاي 200 هزار نفر ، از 50 هزار تا 200 نفر و زير 50 هزار نفر ارزيابي شدند.

شیرازی تصریح کرد: فعاليتهاي شهرداري ها براي رفاه هرچه بيشتر شهروندان و مسافران نوروزي و گردشگران ايام نوروز در سه بخش عمده آماده سازي عمومي شهر، ارائه تسهيلات و امكانات و اجراي برنامه هاي جنبي براي مديريت اوقات فراغت مسافران و شهروندان انجام شد و به اين منظور بيش از 65 اقدام تعريف شد كه بيش از يك هزار و 200 شهرداري سراسر كشور از نيمه دوم اسفندماه اقدامات مختلفي را در خصوص آنها اجرا نمودند كه در ارزيابي ها مد نظر قرار گرفت.

مدیر سامانه شهری آبادان افزود: از اينكه تلاش هاي مجموعه همكاران ما در شهرداري آبادان موجب رضايت شهروندان، ميهمانان و مسافران نوروزي قرار گرفت و خدمات ارائه شده در سطحي انجام شد كه تقدير مسئولان كشوري را برانگيزد خوشحاليم.

وي ابراز اميدواري كرد: با حمايت هاي دولت و مسئولان استاني و همكاري و مشاركت شهروندان، خدمات رساني به شهروندان همانند گذشته با شتاب و سرعت انجام شود.

گفتنی است از استان خوزستان، شهرداري آبادان موفق به كسب عنوان برتر شد و شهرداري اهواز نیز از جمله معدود مراكز استان هاي كشور با جمعيت بالاي يك ميليون نفر بود كه توانست عنوان شهرداري برتر را کسب کند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار