شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۶
سدیدنیوز نوشت: هفت نفر درخصوص مصوبه اعطای وام50 میلیونی به اعضای شورا جهت خرید خودرو مخالفت کردند. علی ناصری عضو شورای شهر اهواز در خصوص مصوبه اعطای وام 50میلیونی به اعضاء شورا اظهار داشت: هفت نفری که از ابتدا با اکثریت موافق نبودند در خصوص مصوبه اعطای وام 50 میلیونی به اعضای شورا جهت خرید خودرو مخالفت کردند ولی اکثر افرادی که موافق شهردار منتخب بودند موافق این وام بودند که به همین دلیل تصویب شد هر چند که برخی از آن گروه نیز اعلام مخالفت کردند. عضو شورای شهر اهواز گفت: در جلسه هفته گذشته زنگنه از رئیس شورا درخواست کرد که علی رغم اینکه این مبلغ را تصویب کردید ولی با توجه به مشکلاتی که پرسنل شهرداری و جوانان اهواز دارند بیایید مبلغ این تسهیلات را پایین بیاورید چرا که اولا اکثر اعضاء شورا ماشین دارند دوما ماشینی خریداری کنیم که در سطح عمومی جامعه باشد که این مساله با هزینه کمتری نیز ممکن است.

علی ناصری تصریح کرد: در همان جلسه متاسفانه یکی از اعضای شورا که ذکر نام وی معذورم اعتراض می کند که نباید از این مبلغ کاسته شود و دیگر تصویب شده است.

وی تاکید کرد:مبلغ 50 میلیون تومان به صورت وام است نه بلاعوض و نکته ای که در این خصوص قابل ذکر است نظر فرمانداری است که باید دید این مصوبه را تائید می کند یا خیر.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار