شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
شوشان - صادق سلامت دوم :

حسب اطلاع واصله از منبع موثق، برخی از اعضای هیئت رئیسه ائتلاف انقلابی کلانشهر اهواز پیشنهاد داده‌اند که لیست انتخابات شورای شهر اهواز در سال 1400 باید صرفا از بین کاندیداهای جدید باشد و افرادی که قبلا جزو ادوار قبلی شورای شهر بوده‌اند جایی در لیست جدید نخواهند داشت!

خیلی عجیب است که چنین پیشنهاد جنجال‌برانگیزی مطرح شود ولو اینکه اجرایی نشود. آیه "و السابقون السابقون اولئک المقربون" اشاره به این نکته بسیار ظریف دارد که قدیمی‌ترها نسبت به بقیه اولویت دارند. 

در بین کاندیداها افراد بسیار توانمند و باتجربه‌ای داریم که دارای تمام شرایط لازم برای قرار گرفتن در لیست امسال هستند و وجود تک تک آنان می‌تواند منشاء موفقیت‌های بسیاری گردد.

دکتر ناصر سودانی هم معیارهای ارزشمندی را برشمرده است: بررسی روحیه انقلابی و ایثارگری، بررسی بعد فکری و اعتقادی، داشتن روحیه جهادی، داشتن تخصص، سابقه فرد در مدیریت‌ها و مسئولیت‌ها، داشتن برنامه قابل توجه برای مدیریت شهر، بررسی یاران و اطرافیان وی، پایگاه رأی مردمی، ساده زیستی و داشتن روحیه پیگیری مطالبات مردمی، شفافیت عملکرد فرد در گذشته و همچنین شفافیت هزینه‌های تبلیغاتی از جمله شاخص‌های انتخاب افراد برای حضور در لیست نهایی شورای ائتلاف در شهرهای مختلف استان باشد.

شایسته است که بجای معیارهای لحظه‌ای و هیجانی، معیارهای واقعی، منطقی و ارزشی را مبنای کار خود قرار دهند و الا چنین تفکراتی باعث بی‌ارزشی و بی‌اعتباری لیست آنان خواهد شد و از جامعه انقلابی طرد خواهند شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار