اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۲

 

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

حلاوت و شیرینی که در راه خدمت به مردم حاصل می گردد با هیچ یک از مقیاس های دنیوی قابل سنجش نیست.

اینک که تقدیر این گونه رقم خورده که پس از قریب چهار سال انجام وظیفه در سمت معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز از این مجموعه جدا شوم خداوند متعال را به خاطر توفیق خدمت شاکرم.

پس از اعلام خبر کناره گیری سیل تماس ها و پیام ها از جانب دوستان ارجمند، همکاران محترم در سیستم شهرداری، اصحاب قلم و رسانه ها، دلسوزان و فعالان فرهنگی، اجتماعی و هنری استان و جمعی از نخبگان و مسءولین که با حسن نظر و اظهار محبت بزرگوارانه این حقیر را با الطاف خویش شرمنده نمودند، موجبات مسرت و دلگرمی را فراهم آورد. این در حالی است که بنده خود را لایق این همه ابراز لطف عزیزان نمی دانم.

بر خود فرض می دانم که از کسانی که از ابتدای پذیرش این مسئولیت تاکنون به انحای مختلف یاری گر این خدمتگذار کوچک بوده اند سپاسگزاری نمایم. بدون شک موفقیت های به دست آمده مرهون تلاش های صادقانه همکاران ارجمندم در معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز بوده و نقش خویش را جز یک هماهنگ کننده نمی دانم.

دعایم این است که تکالیفی در این مدت در سایه توفیق الهی ادا نموده ام مورد قبول درگاه ربوبی اش قرار گیرد و در ادامه مسیر زندگی در انجام وظایف و ادای دین به نظام و انقلاب دست گیرمان باشد تا شرمنده امام و شهدا نباشیم.

در خاتمه برای مجموعه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز تحت مدیریت جدید آرزوی موفقیت می کنم و از اهالی فرهنگ و هنر می خواهم برای بالندگی این نهال نو پا تلاش نمایند.

و ما توفیقی الا بالله

علیه توکلت و الیه انیب

موسی شاعری

فروردین1391

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار