اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۴:۲۹
بار دیگر ملت بزرگ ایران در برابر آزمونی حساس قرار گرفته است که تنها موفقیت باید نتیجه ی این آزمون باشد.

آری،ملت بزرگ ایران بار دیگر همچون گذشته جهت عزت و سربلندی خود و پیمان بستن مجدد با آرمانهای والای نظام جمهوری اسلامی باید در 28 خرداد پیش رو،دست به انتخابی سرنوشت ساز در برهه ای حساس بزند.

بر هیچ ایرانی ایران دوست پوشیده نیست از ثمرات والای انقلاب اسلامی بهره مندی و سهیم شدن مردم در انتخابات و مشارکت سیاسی جهت تعیین سرنوشت خود است،انتخاباتی که در آن مردم با انتخاب اصلح ترین نامزدها،جایگاههای کلیدی و حساس سیاسی کشور از جمله ریاست جمهوری را به مدت چهار سال به دست منتخب و معتمد خود می سپارند.

ملت بزرگ ایران،امروز دشمن با ایجاد فضای ناامیدی و رعب و وحشت  به اشکال گوناگون در صدد انحطاط دستاوردها و آرمانهای مهم انقلاب اسلامی بوده که در رأس آنها موضوع ولایت فقیه و انتخابات است.

دشمن می کوشد که عامل هر نوع فشار اقتصادی و سیاسی تحمیلی و استکباری از سوی خود را  بر ملت ایران متوجه  نظام جمهوری اسلامی و ارکان آن معرفی کند.در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا همین رویه پیش گرفته شده است.

دشمن در حال القاء و تبلیغ این است که انتخابات فاقد اعتبار و کارکرد بوده و هیچ اثری در سرنوشت ملت ایران ندارد،لذا شرکت نکردن در آن می تواند به نوعی اعتراض و راهگشای شرایط موجود باشد.

حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی در استان خوزستان از آحاد مختلف مردم با هر نوع گرایش سیاسی درخواست می کند با نگاهی عمیق اخبار و تبلیغات نامزدها را به دور از احساسی نگری رصد و با تحلیل برنامه های آنها اصلح ترین نامزد ها را جهت تصدی جایگاه ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در 28خرداد با انداختن رأی خود در صندوق انتخاب نمایند و دشمن را بار دیگر در برابر خود تحقیر کنند.  

ایران را با هم می سازیم...      

حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی در استان خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار