اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۶۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
فرماندار اهواز با اشاره به مشارکت خوب مردم در انتخابات، از رو به اتمام بودن شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری در اهواز خبر داد.
جمال عالمی‌نیسی اظهار کرد: حضور شرافتمندانه، غیرتمندانه و جانانه مردم غیور اهواز را در این حماسه به همه مردم و مقام معظم رهبری تبریک می‌گویم. به وجود چنین مردمی و توفیق خدمت به این مردم، افتخار می‌کنیم.

وی افزود: مردم همیشه حامی این نظام بوده‌اند و این نظام متعلق به مردم است.

فرماندار اهواز گفت: در همه لحظات شاهد حضور و حماسه ‌آفرینی مردم بوده‌ایم. مردم با این حضور خود خستگی این چند ماهه را از تن ما خارج کردند.

عالمی‌نیسی با بیان اینکه میزان مشارکت مردم اهواز در انتخابات زیاد و از انتخابات مجلس شورای اسلامی بالاتر بوده است، تصریح کرد: شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری در اهواز رو به اتمام است.

وی افزود: مقرر بود انتخابات شورای شهر اهواز کاملا الکترونیکی برگزار شود اما مشکلاتی در ارسال کارت‌های پیکربندی سیستم‌ها رخ داد و انتخابات به صورت دستی و الکترونیکی برگزار شد.

فرماندار اهواز که در یک گفت‌وگوی تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: شمارش آراء در شعب تمام الکترونیک پس از پایان انتخابات مشخص شده است اما با توجه به تعداد بالای کاندیداها، شمارش آرای دستی زمان‌بر است. شمارش آرای شورا در حال انجام است و به محض جمع‌بندی، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار