شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۱
شوشان: حبیب تاجمیری اهل مسجدسلیمان است که با کارگردانی فیلم کوتاه یک اتفاق ساده برای استان خوزستان و شهرش مسجدسلیمان افتخار کسب کرد.

به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان ، حبیب تاجمیری با کارگردانی "یک اتفاق ساده” و راهیابی به بخش مسابقه بین المللی فیلم کوتاه تهران برگ زرینی در کارنامه هنری خود و استان خوزستان رقم زد . به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان کارگردان فیلم کوتاه "یک اتفاق ساده” از شرکت هنرمندان و عوامل مسجدسلیمانی در این کار خبر داد و اضافه کرد نویسنده گی و تصویربرداری این فیلم کوتاه به عهده رهام اشکش دیگر کارگردان مستعد مسجدسلیمانی بوده است.

تاجمیری که دانشجوی کارگردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران در رشته سینما و تدوین می باشد در کارنامه هنری خود سابقه حضور و بازی در گروه هنری کات، حضور در جشنواره بین المللی تئاتر فجر، عضویت انجمن فیلم سازان و عکاسان مسجدسلیمان از بدو تأسیس تاکنون و بازی در چند فیلم کوتاه و بلند را دارا می باشد.

وی مدت زمان تصویر برداری این اثر را دو روز عنوان نمود و اظهار کرد هم اکنون نمایشنامه خیابانی بنگ بهیگ به کارگردانی علی قاضی از جوانان خوش ذوق و آینده دار مسجدسلیمانی به جشنواره بین المللی تئاتر فجر در پی اجرای موفق در جشنواره تئاتر خیابانی مریوان راه پیدا کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار