اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۶۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خوزستان کاهش یافته است که از هم‌استانی‌ها می‌خواهیم رعایت پروتکل‌ها را جدی بگیرند.
فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خوزستان کاهش یافته است که از هم‌استانی‌ها می‌خواهیم رعایت پروتکل‌ها را جدی بگیرند.

ولی‌اله حیاتی در پایان نشست ستاد مدیریت کرونا در خوزستان که امروز (۵ تیرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر در استان خوزستان شهر قرمز نداریم البته این موضوع به معنای این نیست که دچار عادی‌انگاری شویم.

وی افزود: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خوزستان کاهش یافته است که از هم‌استانی‌ها می‌خواهیم رعایت پروتکل‌ها را جدی بگیرند.

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با بیان اینکه مرزهای دریایی تحت شدیدترین پروتکل‌های بهداشتی در حال فعالیت هستند، تصریح کرد: همچنان مرزهای خوزستان تحت نظارت کامل دانشگاه علوم پزشکی قرار دارند و آزمایشگاه‌ها در مرزها مستقر هستند و همچنین بخش مسافری مرزها به جز گروه‌های هفت‌گانه، مسدود است.

حیاتی با اشاره به میزان بالای ابتلا به کرونا در مهمانی‌های خانوادگی، افزود: از مردم خوزستان می‌خواهیم رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پرهیز از حضور در تجمعات را در دستور کار خود قرار دهند.

وی بیان کرد: تمام محدودیت‌ها بر اساس رنگ‌بندی‌ها به قوت خود برقرار است. محدودیت تردد شبانه و فعالیت اصناف نیز در حال اعمال است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار