شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۶۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۰
شوشان: نشست اعضای ستاد مرکزی دکتر حسن روحانی در استان با مشارکت تقریبی دویست نفر از فعالان ، در حسینیه مهدی سنجری برگزار شد که حاشیه های آن در ذیل می آید:

*مقتدایی هنگام ورود به جلسه که زمانی از آغاز آن گذشته بود در ردیف انتهایی و نزدیک درب خروجی حسینیه نشست. تلاش برخی افراد شاخص از جمله جادری و سیدرسول موسوی برای کشاندن او به صدر مجلس موثر نیافتاد .مقتدایی در واکنش به اصرار زیاد مجریان جلسه گفت :اگر اصرار کنید از جلسه خارج می شوم و پس از مکثی کوتاه ادامه داد :"اینها نمی دونند من آدم یک دنده هستم."

*در این جلسه تعداد انگشت شماری از فعالان ستاد روحانی در استان همچون آقایان جادری ،سیدرسول موسوی و 7 نفر دیگر حضور داشتند.

*مشارکت برادران بختیاری در این نشست بسیار پررنگ بود بطوری که حتی برخی از فعالان ستاد انتخاباتی رضایی همچون شهردار لالی در این جلسه حضور داشته اند.

* مقتدایی در ابتدای سخنان خود تقاضا کرد که سخنانش در این جلسه رسانه ای نشود و دوستان خبرنگار حتی اگر هم ضبط کردند باید حق تکذیب را محفوظ بدارند. البته در اواسط صحبت ها وقتی که چند جمله طلایی بر زبان راند گفت: اشکال ندارد این بخش رسانه ای شود.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ستاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
comment
0
0
comment آقای جادری
حق شما همینه
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار