شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۵
اولین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری ها در تیرماه امسال با ارسال 245 اثر توسط خبرنگاران به دبیر این جشنواره در سرای روزنامه نگاران برگزار شد.
شوشان: مدیر سرای روزنامه نگاران خوزستان گفت: نخستین مراسم تجلیل از خبرنگاران برتر خوزستان توسط سرای روزنامه نگاران استان در اهواز برگزار می شود.

محمدرضا ایزدی در گفتگو با مهر اظهار کرد: اولین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری ها در تیرماه امسال با ارسال 245 اثر توسط خبرنگاران به دبیر این جشنواره در سرای روزنامه نگاران برگزار شد.

محمد رضا ایزدی افزود: بر اساس دستورالعمل سرای روزنامه نگاران ایران این آثار ابتداء توسط داوران استانی مورد بررسی قرار گرفت که از مجموع آثار دریافتی حدود 40 اثر پذیرفته و به دبیرخانه این جشنواره در تهران ارسال شد.

ایزدی همچنین اظهار کرد: دومین داوری نیز در تهران انجام شد که از این تعداد، 13 اثر در بخش تیتر، خبر، گزارش تصویری و عکس، گزارش خبری، تحلیلی و توصیفی، صفحه آرایی، یادداشت و مقاله حائز کسب رتبه اول تا سوم شدند که لیست آنها به سرای روزنامه نگاران استان نمابر شد.

مدیر سرای روزنامه نگاران استان گفت: بر اساس دستورالعمل یاد شده، جوایز برندگان از دبیرخانه تهران و لوحی به عنوان یادبود جشنواره از طرف دبیرخانه استان به نفرات برگزیده اهدا می شود.

به گفته وی، همچنین از تعدادی از خبرنگاران که کسب رتبه کشوری داشته اند نیز تجلیل می شود.

ایزدی با بیان اینکه مقرر شد در مراسمی با حضور اصحاب رسانه، مسئولان کشوری و استانی و همچنین جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی، جوایز آثار برگزیده اهدا شود، گفت: در این مراسم نمایش طنزی چاشنی برنامه است. همچنین با صرف شام، مراسم به اتمام می رسد.

وی یادآور شد: از کلیه همکاران شاغل در مطبوعات محلی و سراسری، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری دعوت می شود که در این مراسم شرکت کنند.

ایزدی همچنین افزود: این مراسم روز شنبه 27 مهر ماه 92 راس ساعت 19 در خرمکوشک، نیوسایت، سالن آمفی تئاتر شرکت نفت برگزار می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار