شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۶۲۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳
شوشان - عارف دورقی :
این روزها همه کشور برای رفع مشکل تامین آب مورد نیاز خوزستان بپا خواست صدای «وا عطاشا» گر چه دیر اما به مسوولان رسید و تمام ظرفیت ها و امکانات برای رفع موقت و دائمی مشکلات بسیج شد و از چند روز گذشته تا حدود زیادی مشکل کمبود آب در رودخانه های استان مرتفع شد. و مردم نتیجه این اقدامات را از چند روز پیش لمس کردند اما چه شده که به یکباره بعد از حل مشکلات و اعلام رضایت مردم اصلی رنج‌دیده از کم آبی اخیر، الان برخی افراد فرصت طلب و فریب خورده شبانه اسلحه بدست، داعیه دار دفاع از حق مردم خوزستان شده اند؟!؟
سوال اصلی از این مدعیان به زعم خود مدافع  حق مردم خوزستان این است چطور از آن خلق حماسه ساخت سد انسانی مقابل سیلاب مخرب در سال ٩٨، امروز عده ای ولو اندک، اسلحه بدست در خلوت شبانه با سلب آرامش و امنیت مردم، فریاد دفاع از خوزستان می‌دهند!!. 
همه اذعان دارند اتفاقات هر از گاهی در خوزستان همه ناشی از سو مدیریت و بی تدبیرهای انباشته شده در سالهای گذشته است و این استان نیازمند خانه تکانی مدیریتی در برخی از بخش ها دارد اما اتفاقا امروز در کنار رفع تشنگی مردم و احشام و زمین های کشاورزی، مردم به شدت تشنه امنیت و آرامش هستند.
لذا بنظر می‌رسد اولا همه ما بایستی با استفاده از تمام ظرفیت ها، نباید اجازه بدهیم که مطالبه به حق و منطقی مردم استان خوزستان در زمینه حل ریشه ای مشکلات آب و فاضلاب منحرف شود و میدان را برخی فرصت طلبان مخرب و بعصا نفوذی جریانات تروریستی بیرون مرزها بدست بگیرند که قطعا این موضوع به نفع مردم مومن و شریف و استان خوزستان نیست.
ثانیا بنظر می‌رسد هر چه سریعتر بزرگان و شیوخ عشایر در معیت ائمه محترم جمعه و روحانیت معزز تاثیر گذار، با برگزاری تجمعاتی همچون ٩ دی ٨٨، ضمن بیان صریح مطالبات اصلی مردم خوزستان، زمینه جدا کردن خط مطالباگران واقعی از جریانات انحرافی و مخل امنیت استان را فراهم کنند.
✍️ عارف دورقی

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار