شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۶۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
شوشان - دکتر حسن دادخواه:

به نام خدا

 نمی دانم دوستان جوان در احزاب اصلاح طلب خوزستان زنده یاد آقای مهرداد مقدم را چقدر  می شناختند و می شناسند؟ بنا اطلاع من، ایشان در سال ۷۶ با وزیدن گفتمان اصلاح طلبی به صحنه عمومی فعالیت سیاسی و اجتماعی آمد، گرچه قطعا قبل از آن تاریخ، با همین اندیشه در صحنه حضور داشته است، اما آنچه که الان قابل بیان است این است که من ایشان را پدر جوانان اصلاح طلب می دانم زیرا مانند یک پدر دلسوز در مراسم و در فعالیت های پس از دوم خرداد ۷۶ این جوانان را همراهی می کرد و بلکه با رفتار خود و با صبوری و اخلاص و فروتنی خاصی، آنان را تربیت کرد و نسل جوانان اصلاح طلب که الان هر کدام به لطف خدا میان سال شدند و در جاهای مؤثرى مشغول گذران زندگی هستند و بلکه همه ما مدیون ایشان هستیم. 

آقای مقدم یک اصلاح طلب واقعی بود. ایشان قبلا در فرصت هایی بود که این فرصت ها را به جهت باور سیاسی اصلاح طلبانه از دست داد، ایشان بر اساس سابقه مدیریتی و توانایی فردی، موقعیت های بالایی می توانست به دست بیاورد اما دنبال این فرصت ها نبود.

یک زند گی درویشی و حداقلی داشت، با رنج های متعارفی که مردم با آن روبرو هستند. خدا ایشان را رحمت کند و رحمت می کند و ان شاءالله مسیر ایشان الگوی ما قرار گیرد.  نام و یاد ایشان همیشه زنده خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار