شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۶۶۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز: با موافقت و دستور ریاست محترم جمهوری، سهمیه واکسن خوزستان افزایش یافت.
رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: نسبت به هفته گذشته کل موارد ابتلا به کرونا در خوزستان ۶ درصد و موارد بستری ۴ درصد افزایش داشته است. موارد فوت نیز ۵۴ درصد افزایش پیدا کرده است.

فرهاد ابول‌نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نسبت به هفته گذشته کل موارد ابتلا به کرونا در خوزستان ۶ درصد و موارد بستری ۴ درصد افزایش داشته است. موارد فوت نیز ۵۴ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: وضعیت بیماری در استان کماکان نگران کننده است. یکی از برنامه‌های جدی برای مهار موج فعلی افزایش سرعت واکسیناسیون است که امروز در جلسه ستاد ملی کرونا از سوی استاندار محترم خوزستان از ریاست محترم جمهوری درخواست شد سهمیه واکسن بیشتری به خوزستان اختصاص پیدا کند.

وی بیان کرد: این مسئله با موافقت و دستور آیت الله رئیسی هم همراه شد و امیدواریم با افزایش سهمیه واکسن بتوانیم جمعیت بیشتری را در استان واکسینه کنیم.

وی با اشاره به افزایش بستری‌ها خاطرنشان کرد: هم اکنون تعداد ۲ هزار و ۸۰۰ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که این تعداد نیز بالاترین میزان در طول همه‌گیری کرونا است. از این تعداد ۵۰۰ بیمار در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.

ابول‌نژادیان ابراز کرد: روز گذشته باز هم بالاترین رکورد مراجعه به مراکز درمانی با مراجعه بیش از ۱۰ هزار بیمار ثبت شد.

وی گفت: تداوم روند صعودی مراجعه بیماران هشدار جدی برای افزایش شمار بستری و فوتی در روزهای آینده است. مراجعه روزانه به مراکز درمانی در یک ماه و نیم اخیر ۲ هزار نفر بود که در ۲۴ ساعت اخیر این عدد به ۱۰ هزار و هفتاد بیمار رسید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار