اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۶۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
 

امروز ۳ شهریور ۱۴۰۰ در جلسه ای که با حضور غلامرضا پرستش مدیر شعب بانک تجارت استان خوزستان به اتفاق هیات همراه و مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد، موضوعات توسعه تعاملات مالی بیشتر و همکاری های فی مابین مورد بحث قرار گرفت.
 
به گزارش روابط عمومی، اسماعیل حمید مدیر امور مالی و اقتصادی فولاد اکسین در ابتدای این جلسه گزارشی از ارتباطات و تعاملات صورت گرفته تا کنون ارائه کرد و بر گسترش این همکاری ها تاکید کرد.
 
در ادامه امین آسیابان مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان ضمن تبریک انتصاب مدیر شعب بانک تجارت استان خوزستان، برای ایشان در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد و گفت، برقراری این تبادلات و مراودات نه تنها در بحث مالی، بلکه در جهت رفع مشکلات یکدیگر چه صنعت و چه بانک می بایست تداوم داشته باشد و امیدوارم بتوانیم در سال های آتی همکاری خوبی داشته باشیم.
 
وی گفت، از آنجا که فولاد اکسین در سطح ملی و خاورمیانه یک شرکت مطرح و شناخته شده می باشد و پتانسیل های بلافعل و بلاقوه خوبی دارد، لذا با برنامه ریزی های صورت گرفته، بی شک ثمره آن را در مراودات مالی خواهیم دید، بنابراین با توجه به سابقه همکاری فی ما بین انتظار ما این است که این تعاملات به گونه باشد که بانک تجارت به عنوان همراه همیشگی اکسین قرار گیرد.
 
مدیر عامل اکسین افزود، با توجه به اینکه این شرکت در استان خوزستان می باشد، بنابراین مطلوب این است که گردش مالی آن نیز در همین استان باشد تا ثمره آن به مردم شریف خوزستان بازگردد.
 
امین آسیابان بیان کردند، در زمینه صادرات هم اقدامات خوبی در گذشته صورت گرفت و در حال حاضر به دنبال توسعه آن هستیم تا از منبع درآمدهای حاصله بتوانیم بخشی از نیاز ارزی شرکت در پروژه فولاد سازی را پیش ببریم و در این مسیر بانک تجارت با پتانسیل هایی خوبی که دارد، می تواند به ما کمک کند.
 
وی در پایان بر توسعه و گسترش تعاملات فی مابین تاکید کردند.
 
 در ادامه غلامرضا پرستش مدیر شعب بانک تجارت استان خوزستان گفت، موارد و موضوعات مطرح شده در این جلسه بجا و منطقی بوده و نمی توان کم کاری کرد، لذا ما همواره در کنار فولاد اکسین هستیم و افتخار می کنیم که زیر سایه این درخت پر ثمر می باشیم و به دنبال گسترش تعاملات فی ما بین هستیم.
 
مدیر کل شعب بانک تجارت در خصوص طرح توسعه فولاد اکسین گفت، خدا را شکر اکسین آنقدر بزرگ می باشد که اینچنین چشم انداز فوق العاده ای دارد، ما نیز در این مسیر در کنار شما خواهیم بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار