اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۷۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: با وقوع پیک‌ها، بیمارستان‌ها عموما در اختیار بیماران کرونایی قرار می‌گیرد و سایر بیماران از تخت‌ها محروم می‌شوند که در همین راستا و بنا بر درخواست رییس دانشگاه علوم پزشکی، سپاه تلاش کرد تا کمکش را در بخش درمان انجام دهد.

سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در آیین تجهیز و نوسازی بیمارستان ۱۰۰ تخت‌خوابی بیمارستان شفا اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم در بحث کرونا وضعیت‌هایی است که در پیک‌ها اتفاق می‌افتد.

وی افزود: با وقوع پیک‌ها، بیمارستان‌ها عموما در اختیار بیماران کرونایی قرار می‌گیرد و سایر بیماران از تخت‌ها محروم می‌شوند که در همین راستا و بنا بر درخواست رئیس دانشگاه علوم پزشکی، سپاه تلاش کرد تا کمکش را در بخش درمان انجام دهد.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان عنوان کرد: ما تلاش کردیم تا به دو مجموعه کمک کنیم؛ یکی بیمارستان طالقانی بود که مدتی تخلیه و بدون استفاده شده بود که نیروی زمینی سپاه یکصد تخت را در آن بیمارستان مستقر کردند که آماده بهره‌برداری شد و در حال استفاده است.

وی افزود: بیمارستان شفا یکی دیگر از بیمارستان‌هایی بود که به دلیل فرسودگی تاسیسات از بهره‌برداری خارج شده بود؛ به همین دلیل با توجه به درخواست مدیریت دانشگاه وارد عمل شدیم و پس از رایزنی‌ها، یکی از موضوعات مهم، بازسازی بیمارستان بود.

شاهوارپور در رابطه با نوسازی بیمارستان شفا بیان کرد: مجموعه دانشگاه و گروه‌های جهادی پای کار آمدند و با توجه به تلاش ۲۴ ساعته گروه‌های جهادی، کاری که باید طی شش ماه خاتمه می‌یافت در دو ماه به نتیجه رسید‌.

وی افزود: یک کار جهادی تمام عیار و به صورت شبانه‌روز توسط گروه‌های جهادی و جهت بازسازی بیمارستان انجام گرفت و بیمارستان شفا آماده بهره‌برداری شد.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان عنوان کرد: در حال حاضر بیمارستان شفا یکصد تخت آماده بهره‌برداری دارد و در بخش کادر درمان نیز از ظرفیت مجموعه بهداشت و درمان و بسیج جامعه پزشکی استفاده کردیم تا انشالله در کنار دانشگاه علوم پزشکی و بهداشت، خدمات درمانی نیز توسط سپاه در این بیمارستان ارائه شود.

وی افزود: امیدواریم پیک دیگری را شاهد نباشیم و این بیمارستان برای سایر بیماران نیز مورد استفاده قرار بگیرد‌.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار