شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۳
اندک هواداران آبادانی که برای حمایت از صنعت نفت به اهواز رفته بودند، پس از باخت تیمشان از کوره در رفتند.

شوشان/ سایت گل نوشت: اندک هواداران آبادانی که برای حمایت از صنعت نفت به اهواز رفته بودند، پس از باخت تیمشان از کوره در رفتند.

این گروه از تماشاگران متعصب آبادان روز کابوس واری را در ورزشگاه تختی سپری کردند. آن ها در طول مسابقه از سوی هواداران اهوازی تحت فشار قرار گرفته و چند بار مجبور به تغییر جایگاه خود شدند. در این بین اگر تلاش مسئولان کانون هواداران استقلال اهواز نبود، امکان داشت مشکلات هواداران آبادانی بیشتر هم بشود.

 گل دقیقه 2+90 استقلال و سقوط زردپوشان به رده یازدهم، روز تلخ آبادانی ها را تکمیل کرد تا تماشاگران عصبانی به سمت پارکینگ ورزشگاه بروند و جلوی اتومبیل مدیرعامل و همراهانش را بگیرند. هواداران صنعت نفت بابت همه اتفاقات عصر چهارشنبه، از ناصر گودرزی توضیح می خواستند. آن ها برای نمایش ناامیدکننده زردپوشان، کسب تنها 3 امتیاز از 5 مسابقه، نحوه یارگیری نفت و برای همه دقایقی که روی سکوها اذیت شده بودند، سئوالات زیادی داشتند و از مدیرعامل جواب می خواستند.

 «چرا قاسمپور با حمایت پیروز موسوی رئیس هیأت مدیره، سرمربی تیم شد و مدیرعامل چه نقشی در باشگاه دارد؟ چرا بازیکنان درجه چندم با مبالغ بالا از سایر شهرها جذب تیم شده اند؟ چرا رضایت نامه های بازیکنان خوب بومی صادر شد و آن ها به تیم های دیگر رفتند؟ چرا در برخی روزنامه ها بحث دخالت مستقیم فرزند سرمربی با همکاری یک واسطه در انتقالات این فصل نفت آبادان مطرح شده است؟ و چرا با وجود این تعداد بازیکن شمالی در تیم صنعت نفت، نام تیم به صنعت نفت شمال تغییر نمی کند؟!»

 ناصر گودرزی آرام به اعتراضات گوش می دهد و تماشاگران عصبی را به آرامش دعوت می کند. مردی که یک دهه قبل به عنوان یک داور فوتبال وارد این رشته شد و بعد از مدتی قضاوت در لیگ خوزستان با داوری خداحافظی کرد، دومین دوره مدیریت در تیم صنعت نفت را تجربه می کند. تیمی که غریب تر از همیشه، در شهر فوتبال زده آبادان به حیاتش ادامه می دهد و هوادارانش را روز به روز از دست می دهد.

 نمایش صنعت نفت هیچ شباهتی به تیم همیشه دوست داشتنی سواحل اروند ندارد. نفت مدل 92، از فوتبال ریشه دار آبادان و باشگاه صنعت نفت، فقط پیراهن زرد آن را به ارث برده است. نوع بازی این تیم بی روح در مقابل استقلال اهواز، بیش از پیش ناامیدمان کرد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار