اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۷۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶
آئین تکریم و معارفه شهردار دزفول صبح امروز شنبه با حضور مسئولان محلی در محل سالن اجتماعات شیخ انصاری(ره) دانشگاه آزاد اسلامی دزفول برگزار شد.

"سید محمد حسن عیسی زاده" شهردار جدید دزفول در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، ایثارگران، فرهیختگان و علمای دزفول از دیرباز تاکنون، اظهار کرد: باید میراث دار خوبی برای اعتبار و ارزش های دزفول باشیم.
عیسی زاده افزود: به عنوان خدمتگزار کوچک مردم آماده همکاری با تمام ادارات و ارگان های شهرستان هستم چرا که معتقدم تنازع و نبود همدلی موجب پسرفت و کاهش اثربخشی می شود بنابراین اگر به دنبال اعتبار برای نظام و کشور و دستگاه زیر مجموعه خود هستیم باید به دنبال وحدت باشیم.
وی با بیان اینکه بسیاری از نواقص و کاستی ها به دلیل بی توجهی به قانون و ضوابط است، گفت: التزام به قانون و نظام فصل الخطاب عملکرد بنده خواهد بود و به هیچ عنوان به دنبال دور زدن قانون نخواهم بود. 
شهردار دزفول بیانیه گام دوم انقلاب را یک نقشه راه برشمرد و اضافه کرد: تمام برنامه ها و اقدامات بنده در چارچوب وظایف و برنامه های کلی و مشخص شده در قانون شهرداری ها، اهداف و برنامه های شورای اسلامی شهر، سرفصل های موجود در حکم وزارت کشور و انتظارات و مطالبات مردم خواهد بود ضمن اینکه دیدگاه های مردم باید مبنای عمل و مورد توجه ما باشد.
عیسی زاده با بیان اینکه برای رفع مطالبات مردم و توسعه شهری از تمام ظرفیت ها استفاده خواهم کرد، خاطرنشان کرد: اهلیت، تخصص و تجربه در انتخاب مدیران شهرداری و سلامت و شفافیت عملکرد یک رویکرد مهم برای ما خواهد بود. 
وی تاکید کرد: تمام اموال و دارایی های شهرداری متعلق به مردم است بنابراین هیچ موضوعی از مردم پنهان نخواهد ماند.
شهردار دزفول شایسته سالاری و جوانگرایی را از راهبردهای اصلی مدیریت خود برشمرد و افزود: عملکرد ما باید مسئولانه و عادلانه و همراه با پاسخگویی باشد. برای تمام اقدامات باید توجیه وجود داشته باشد و از خرد جمعی به خوبی بهره مند شویم.
عیسی زاده در پایان گفت: با توجه به گستردگی حوزه کاری شهرداری و تعدد برنامه ها و اهداف خواستار همکاری تمام مسئولان و مردم دزفول هستم تا بتوانم در راه خدمت گزاری به مردم موفق باشم.
در پایان این مراسم رئیس شورای اسلامی شهر دزفول از زحمات و تلاش های شهردار و سرپرستان پیشین شهرداری با اهدای لوح و هدیه قدردانی کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار