شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۶
این بازی را در حالی با پیروزی و کسب سه امتیاز شیرین به پایان رساندیم که سه بازیکن اصلی ما از جمله حسین کعبی و عادل کلاه کج را در اختیار نداشتیم ولی مجموعه تیم امروز نمایش دلپذیری داشت.
شوشان: سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: این تیم با ادامه روند بازیهای خود در پایان فصل پدیده لیگ برتر می شود.

به گزارش مهر، عبداله ویسی شامگاه پنج شنبه پس از پیروزی تیمش در برابر راه آهن شهرری در نشست خبری پایان بازی در ورزشگاه تختی اهواز اظهار کرد: پیش از آغاز این بازی، قول داده بودم این دیدار با پیروزی استقلال خوزستان به پایان می رسد و اکنون خوشحالم که این وعده من محقق شد.

وی افزود: این بازی را در حالی با پیروزی و کسب سه امتیاز شیرین به پایان رساندیم که سه بازیکن اصلی ما از جمله حسین کعبی و عادل کلاه کج را در اختیار نداشتیم ولی مجموعه تیم امروز نمایش دلپذیری داشت.

ویسی با اشاره به اینکه راه آهن تیم خوب و باکیفیتی است، عنوان کرد: امیدوارم این تیم به زودی از بحران خارج شود زیرا ظرفیت بهتر شدن را در این تیم می بینم.

سرمربی استقلال خوزستان تاکید کرد: به این سه امتیاز نیاز اساسی داشتیم تا خود را ثابت کنیم. در نیم فصل دوم هم با جذب چند بازیکن می توانیم ضمن کاهش نقاط ضعف خود، بازی های بهتری را به نمایش بگذاریم. بی شک با ادامه این روند در پایان فصل ما یکی از پدیده های لیگ برتر خواهیم بود.

ویسی، گران بودن بلیت بازی های لیگ برتر، حواشی خاص موجود در ورزشگاه تختی و پخش زنده بازی های لیگ را از جمله دلایل عدم استقبال هواداران از بازی های استقلال خوزستان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته سیزدهم لیگ برتر باشگاه های کشور، بازی دو تیم استقلال خوزستان و راه آهن شهرری با پیروزی سه بر دو تیم خوزستانی به پایان رسید.

همچنین منصور ابراهیم زاده سرمربی راه آهن شهر ری به دلایل نامعلوم از حضور در نشست خبری پایان بازی خودداری کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار