شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۷۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر گفت: امنیت و آسایش امروز استان خوزستان و شهرستان ماهشهر مرهون زحمات شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) و سایر دستگاه‌های امنیتی و انتظامی است.

سید امیر شهیدی نیا روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری دومین کنگره ملی شعر گمنامی که با هدف تجلیل از سربازان گمنام امام زمان (عج)  در ماهشهر برگزار شده است به خبرنگار ایرنا گفت: خوشبختانه امرور فضای بسیار امن و آرامی در استان و به خصوص شهرستان اقتصادی ماهشهر  حاکم است. 

وی اظهار داشت: این آرامش مدیون مجاهدتهای دستگاههای امنیتی به خصوص اداره اطلاعات استان خوزستان است که تلاش همه آنها قابل تقدیر است. 

وی گفت: اگر امروز در ماهشهر رونق اقتصادی شکل گرفته است تنها به خاطر وجود امنیت در منطقه است  چرا که اگر در یک منطقه بستر امنیتی حاکم نباشد هیچ سرمایه گذاری حاضر به سرمایه گذاری در آن منطقه نیست. 

شهیدی نیا افزود: خوشبختانه امروز در ماهشهر در حال افزایش سرمایه‌گذاری هستیم و علی رغم تحریمهای ناجوانمردانه غرب و استکبار این منطقه در حال توسعه است  و این نشان می دهد که امنیت کامل در منطقه حاکم است. 

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر افزود: البته اقتصاد و امنیت با هم گره خورده اند و اگر در هر منطقه ای اشتغال صورت گیرد و بیکاری از بین برود امنیت هم زودتر حاصل خواهد شد. 

وی گفت: خوشبختانه ۴۰ طرح فعال در منطقه داریم و بحث توسعه یافتگی شهرستان را با قوت ادامه میدهیم که ادامه راه نیازمند توجه و کمک دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی است زیرا آنها هستند که فضای امن را برای سرمایه گذار فراهم می کنند. 

وی در پایان گفت: به رغم تلاش دشمن برای رخنه کردن در صف مردم ماهشهر ولی با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج)  این صفوف مستحکم تر از همیشه شده است. 

دومین کنگره ملی شعر گمنامی با هدف تجلیل از سربازان گمنام امام زمان (عج)  روز پنجشنبه در ماهشهر با حضور جمعی از شعرا و نیز مسولان خوزستان شروع به کار کرد. 
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار