اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۷۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۳
دیروز به مناسبت بیست و نهمین دوره کتاب و کتابخوانی توفیق یافتم تا در جلسه معرفی کتاب فاخر و ارزشمند شازده حمام در نشست ادبی عصرانه ای با شازده حمام سخنرانی کنم...


شوشان - لفته منصوری:

دیروز به مناسبت بیست و نهمین دوره کتاب و کتابخوانی توفیق یافتم تا در جلسه معرفی کتاب فاخر و ارزشمند شازده حمام در نشست ادبی عصرانه ای با شازده حمام سخنرانی کنم و این لوح ارزشمند و دیوان گرانسنگ ناصر خسرو را از جناب آقای دکتر عباس حسین زاده مدیرکل جوان، فعال، با انگیزه و خلاق کتابخانه های عمومی خوزستان دریافت کنم. این برنامه با اجرای زیبای هنرمند و شاعر توانای خوزستانی فردین کوراوند ساعت ۱۸ تا ۲۰ روز چهارشنبه ۱۹ آبانماه ۱۴۰۰ در بخش مرجع کتابخانه مرکزی استان خوزستان برگزار گردید. 

انصافا دکتر محمد حسین پاپلی یزدی شخصیت بزرگ علمی، و به معنای واقعی کلمه دانشمند پر بهای سرزمین ما است. 

این استاد جغرافیا در سفر به اهواز سراغ گاومیش داران اهوازی رفته و میهمانشان شده و از مصاحبت گرم این مردمان سخت کوش و صمیمی استفاده کرده است. 

این پژوهشگر پر کار و انرژی و متواضع و دوست داشتنی در طول سه روز و در کنار سفر کاری خود، دو دفتر ۲۰۰ برگ از صحبت های مردم کوچه و بازار در خیابان ها و بازارها و پارک ها یادداشت برداشته است. هنوز می گوید که بهترین معلم من چوپانان و عشایر و روستائیان ایران هستند، اخلاق، روحیه معلمی و متعهد به توسعه و آبادانی این مرز و بوم خصوصا مناطق روستایی هستند. به روستائیان عشق می ورزد و همراه و همزاد فقیران جامعه است. 

خدایا این سرزمین چه انسان های بزرگ و ارزشمندی دارد و ما قدر آنها را آن گونه که باید نمی دانیم و حتی نمی شناسیم! 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار