اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۷۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: رگبار باران، رعد و برق و بارش برف در مناطق کوهستانی، از روز دوشنبه در برخی نقاط خوزستان مورد انتظار است.

به گزارش اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری بیان کرد: در بررسی نقشه‌های پیش بینی، امروز هم جوی به نسبت پایدار بر روی خوزستان حاکم خواهد بود و پدیده غالب بر روی استان مه رقیق یا غبار صبحگاهی و در بعضی ساعات وزش باد خواهد بود. 

وی افزود: با ورود و استقرار سامانه بارشی از اواسط روز دوشنبه تا اواسط روز چهارشنبه بر روی خوزستان، به تدریج افزایش ابر، رگبار و رعد و برق همراه با تندبادی لحظه‌ای به ویژه در مناطق مرتفع شمالی، شرقی و ارتفاعات استان و بخش‌هایی از مناطق جنوبی و مرکزی، و بارش برف در ارتفاعات، و احتمال برخاستن گرد و غبار محلی در مناطق جنوبی و غربی و گاهی مرکزی مورد انتظار است.

سبزه زاری ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته گتوند با ۲۶.۸ و ایذه با ۶.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط خوزستان بودند. حداکثر دمای اهواز در این مدت ۲۶.۵ و حداقل ۱۳.۱ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

این گزارش حاکیست:  اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای نسبت به بارش باران و آبگرفتگی معابر در برخی نقاط استان از اواخر روز دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری هشدار سطح زرد صادر کرده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار