اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۷۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
روشن و معلوم است که یکی از وظایف نمایندگان مجلس به عنوان منتخبان مردم، آشنایی بر کمبودها و کاستی ها و مشکلات دستگاه های اجرایی در حوزه انتخابیه و بازتاب دادن آن در مجلس شورای اسلامی و پیگیری برای بر طرف شدن مشکلات است و در این راستا لازم است.
جناب آقای سید کریم حسینی
نماینده محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام و ادای احترام

اینجانب به عنوان یک عضو هیئت علمی دانشگاه شهیدچمران اهواز از جناب عالی تشکر و قدردانی می کنم که در قالب یک تذکر در صحن علنی مجلس به وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری، ابراز نارضایتی کرده اید که چرا پس از گذشت سه ماه از روی کار آمدن دولت جدید، رئیس این دانشگاه تغییر نکرده و با وجود استعفای ایشان( البته در دوران وزارت جناب دکتر غلامی در اعتراض به تخلف آقای سلیمانی دشتکی استاندار وقت ) و خالی بودن دو پست معاونت در این دانشگاه در هفته های اخیر، هنوز رئیس جدید منصوب نشده است! .

نکته قابل تامل دیگر در این تذکر آنست که تصریحا وزیر محترم علوم، مسئول بروز هر گونه واکنش و حادثه احتمالی در دانشگاه به جهت تاخیر در انتصاب رئیس جدید قلمداد شده است!. 

روشن و معلوم است که یکی از وظایف نمایندگان مجلس به عنوان منتخبان مردم، آشنایی بر کمبودها و کاستی ها و مشکلات دستگاه های اجرایی در حوزه انتخابیه و بازتاب دادن آن در مجلس شورای اسلامی و پیگیری برای بر طرف شدن مشکلات است و در این راستا لازم است که بدون سو گیری های سیاسی و جانبداری های غیر موجه، ادای وظایف نمایند. البته اینجانب نه سخنگوی مدیریت دانشگاه و نه عهده دار پست و سمتی هستم و تنها و تنها مانند دیگر اعضای محترم هئیت علمی دانشگاه، در فکر بهبودی و آینده بهتر و پیشرفت همه جانبه دانشگاه هستم و در این راستا، نیک روشن است که آشنایی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و استاندار محترم و مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی و صنایع با مسایل دانشگاه و همراهی آنان با مدیریت دانشگاه می تواند به روندها و پیشرفت دانشگاه کمک نماید.

دانشگاه شهید چمران اهواز، امرور در کنار برجستگی ها و عملکردهای مثبت و روندهای رو به رشد خود، از مشکلات و کاستی های فراوانی از جمله آن دسته که به مسایل شهری و طرح های عمرانی کلان شهر اهواز  مربوط است، رنج می برد و به رغم بازتاب و رسانه ای شدن آن معضلات، بازخوردی از نمایندگان محترم این شهر در مجلس شورای اسلامی و نیز اعضای محترم شورای شهر، تاکنون دیده نشده است.

کم بودن پایه بودجه این دانشگاه در مقایسه با دانشگاه های همتراز از دیگر مشکلات کهنه و مزمن دانشگاه است که به رغم پیگیری های مدیران ادوار مختلف دانشگاه هنوز ترمیم و جبران نشده است و در این باره لازم است جناب عالی و دیگر نمایندگان استان خوزستان کوشش های هدفداری را مبذول نمایند زیرا دانشگاهِ مادر در استان ها ، افزون بر شانیت ملی از شانیت استانی نیز برخوردار هستند.

در هر حال امیدوام که با توجه به حساسیت اخیر جناب عالی به مسایل مدیریتی دانشگاه شهید چمران اهواز، شاهد همراهی و همکاری مستمر و پیگیرانه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد استان در رسیدگی به همه مشکلات از جمله معضلات و رنج های شهری و محلی دانشگاه باشیم.

با احترام مجدد
دکتر حسن دادخواه

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار