شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۷۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان:
بیرونی گفت: توجه به توانمندسازی موسسه‌های خیریه شهرستان به دلیل تداوم مشکلات اقتصادی باید در دستور کار شهرداری قرار گیرد.
علی اکبر بیرونی، رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان با اشاره به نقش موثر موسسه‌های خیریه در کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: شرایط اقتصادی ادامه فعالیت را برای آن‌ها دشوار کرده است.

او خیرین هندیجان را نعمت بزرگی برای شهر دانست و افزود: لازم است شهرداری نیز به عنوان سازمانی خدماتی و مردمی، در حمایت از این موسسه‌ها و توانمندسازی آن‌ها اقدامات موثری انجام دهد.

بیرونی با تاکید بر اینکه شورای شهر و شهرداری باید با برنامه ریزی‌های منسجم و کارشناسی شده در جهت توانمندسازی موسسه‌های خیریه گام‌های ارزنده‌ای بردارند، اظهار داشت: حمایت از اینگونه موسسه‌ها قطعا بسیاری از معضلات اجتماعی نظیر اعتیاد نوجوانان و جوانان و فساد در خانواده‌ها و نظایر آن‌ها را کاهش خواهد داد.

رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان بیان کرد: البته در حمایت از موسسه‌های خیریه باید نگاهی جامع داشته باشیم و شهرداری همه آن‌ها را بر اساس ضوابط قبلی و لوایحی که در آینده در شورای شهر مصوب خواهند شد، حمایت کند.

این مقام مسئول ادامه داد: اگر سازمان‌های مردمی نظیر شهرداری حمایت‌های خود را از این موسسه‌ها خیریه بردارند، قطعا روند ادامه فعالیت برای آنان با مشکل مواجه خواهد شد، زیرا اوضاع نامناسب اقتصادی و تورم به وجود آمده ناشی از تحریم‌ها شرایط را برای ادامه فعالیت مراکز خیریه تنگ‌تر کرده که به نوبه خود خواستار توجه جدی شهرداری و سایر نهاد‌های فرهنگی به این مراکز هستیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار