شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۷۴۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، گفت: نیروی انتظامی با قاطعیت با مخلان نظم و امنیت، اشرار و سارقان مسلح برخورد می‌کند.
سردار سید محمد صالحی در حاشیه مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید "هادی کنعانی" شهید مدافع امنیت که امروز (۳۰ آبان‌ماه) انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهادت افسر دلاور و رشید نیروی انتظامی خوزستان، اسوه و الگوی اخلاق و ولایتمداری، فرزند رشید عشایر غیور و غیرتمند عرب استان خوزستان را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف، کارکنان نیروی انتظامی و خانواده معزز این شهید والامقام تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: شهید سرهنگ دوم هادی کنعانی صبح روز جمعه در درگیری با اشرار و سارقان مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمد. البته این شهید اولین و آخرین شهید نیروی انتظامی نیست و نخواهد بود. نیروی انتظامی روزانه از مرز تا مرکز، شهدای عزیز زیادی را برای امنیت مردم تقدیم می‌کند.

صالحی گفت: از ابتدای سال تاکنون در خوزستان شش نفر از کارکنان نیروی انتظامی لباس فاخر شهادت را به تن کرده و در راه تامین امنیت مردم جان خود را تقدیم کرده‌اند.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، بیان کرد: نیروی انتظامی با قاطعیت با مخلان نظم و امنیت، اشرار و سارقان مسلح برخورد می‌کند. پلیس در  راه تامین امنیت، آسایش و آرامش مردم از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهد کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار