اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۷۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با بیان اینکه باید روند تولید در خوزستان جهش پیدا کند، گفت: از دستگاه‌های خدمات‌رسان توقع داریم به نحو مطلوب تلاش کنند و بستر را برای سرمایه‌گذاری در خوزستان فراهم آورند.

رضا فتوحی در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که امروز، ۱۴ آذرماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: آنچه که می‌تواند به توسعه کشور و استان خوزستان کمک کند، مشارکت بخش خصوصی است. تا زمانی که مشارکت بخش خصوصی نباشد، توسعه‌ای اتفاق نخواهد افتاد.

وی افزود: همه مسئولان وظیفه دارند برای این مهم تلاش کنند و با هماهنگی دستگاه‌های خدمات‌رسان زمینه را برای فعالیت بخش خصوصی و توسعه استان فراهم کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: از دستگاه‌های خدمات رسان توقع داریم، به نحو مطلوب تلاش کنند و بستر را برای سرمایه‌گذاری در خوزستان فراهم آورند.

فتوحی ادامه داد: باید بستر سرمایه‌گذاری در خوزستان به شکلی فراهم شود که سرمایه‌گذار با علاقه و رغبت بیشتر برای سرمایه‌گذاری گام بردارد. در این زمینه باید موانع سرمایه‌گذاری برداشته شود و به دنبال این مساله باشیم که مشکل حل شود و فکر کنیم که همه باهم هستیم.

وی با بیان اینکه وحدت رویه است که می‌تواند مشکلات استان پهناوری مثل خوزستان را حل کند، گفت: همیشه باید خروجی کارها مشخص باشد و اثرگذاری آن منتج به کمک به مردم باشد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان بیان کرد: باید در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی وحدت رویه‌ای ایجاد شود تا بتوانیم مشکلات بخش خصوصی و واحدهای تولیدی را حل کنیم.

فتوحی عنوان کرد: باید روند تولید در خوزستان جهش پیدا کند و شاهد اثرگذاری این روند در صنایع بزرگ و کوچک استان باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار