اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۷۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۸
قاسم اميري : بالاخره انتظار به سرآمد و بار ديگر دولت تدبير و اميد با انتخابي  مناسب و شايسته نشان داده است كه قطار اين دولت به ناچار ! بر روي ريل موفقيت  قرار گرفته است.چون حقيقتا هر انتصاب و انتخاب شايسته اي يك پيروزي براي اين دولت محسوب مي شود همانگونه كه معرفي وزراي پيشنهادي،سرپرستان و مديران مختلف تاكنون مطلوب بوده است و همانگونه كه اتخاذ هر استراتژي خصوصا در روابط خارجه انتخاب بهترين و درست ترين مسير بوده است .گو اينكه قرار است رديف رديف شاهد موفقيت هايي باشيم كه سالها به انتظارش نشسته ايم.
تدبير پراميد تو پيوسته آمد در رديف                مهماني بزم تواند اين مردمان بس شريف
شايد از همان روزي كه دكتر روحاني در مناظره معروفش از دردهاي نهاني در سينه گفته بود،بايد انتظار اين روزها را مي كشيديم:
روزي كه بر سينه ت زدي،از داغ ناگفتن زدي     دانسته تر دانسته ام رستم تويي براين حريف
اميد كه با همت همه عزيزان و همراهي مردم باذكاوت و هوشمند ايران ،تمام نامداران و توانمندان با ظرافت خاصي از گردنه هاي مهيب پيش رو گذر كنيم وپس از خلق حماسه سياسي ،درجهت حقي كه مردم برگردن دولت و حكومت دارند و،حماسه اقتصادي  خلق شود.
غوغاي روحاني اگر در دولتم شوري زند          خاتم نشانش مي كنم با نامداران ظريف
انتخاب جناب دكتر مقتدايي براي راس هرم مديريت اجرايي در استان خوزستان نشان مي دهد كه انديشه تدبير و اميد در دولت يازدهم بطور واقعي و نه در حد شعار ريشه دوانده است .در اين شرايط حساس برهمه ماست كه كمك كنيم خطاهاي احتمالي تا حد ممكن كاسته شود.با تمام ارزش و احترامي كه براي ساير دوستان و گزينه هاي مطرح شده براي اين سمت  قائل هستم  فكر ميكنم آقاي مقتدايي آينه تمام نماي همه آن عزيزان مي باشد كه مي تواند نقشي تاريخي در استان ايفا كند.جناب آقاي مقتدايي بحمدالله از جميع جهات ،مشخصه هاي لازم را براي احراز اين سمت دارا بودند.ايشان در حين اينكه صاحب روحيه معتدلي هستند و با افراط گرايي فاصله دارند،از صلابت مثال زدني برخوردارند و مطمئن هستيم كه در ترميم مديريت هاي ضعيف و نالايق كوتاه نخواهند آمد.حتي ظرفيت ايجاد توازن بين گروهها و اقشار مختلف رانيز دارد  و براي خودش كدخدايي است و كدخدامنشي را نيز بلد است.وي از چهره هاي سرشناس اصلاح طلب مي باشد كه مورد وثوق اكثر نيروها مي باشد و در واقع يك چهره ملي و فرا استاني است و غنيمتي براي اين استان به شمار مي رود.به دليل حضور در دو دوره مجلس شوراي اسلامي  و آشنا بودن با  نظام قانونگذاري،قدرت تعامل با نهاد قانونگذاري كشور را دارا مي باشد.دو دوره استانداري كه يكي از اين دوره ها در استان خوزستان بوده است به لحاظ كار اجرايي ايشان را ورزيده تر كرده است.
به نظر من دولت هايي كه از توانمندي هاي دكتر مقتدايي و امثال ايشان استفاده نكردند در واقع خود را از موهبتي الهي كه آماده و مهيا براي خدمت بوده است  محروم كرده اند.والبته گوشه نشين كردن چنين مديراني در وهله اول -كه كم هم نبوده اند-بيشترين آسيب ها را به مردم و نظام وارد كرده است وگرنه دولت ها كه از پي هم مي آيند و مي روند.
شايد اگر بخواهيم يكي ديگر از مهمترين شاخصه هاي دكتر مقتدايي را به آن اشاره كنيم كه من فكر مي كنم بايد به عنوان يك الگو براي استانداران بعدي نيز مد نظر قرار گيرد آشنايي ايشان با حوزه صنعت نفت مي باشد.در سالهايي كه به ناچار دكتر مقتدايي از بدنه اجرايي فاصله گرفته بود دلسوزاني بودند كه حاضر به گوشه نشيني ايشان نشدند و از سر دلسوزي براي نظام و مملكت و بدليل اينكه دكتر مقتدايي را ميوه و ثمره اين مملكت مي دانستند تلاش زيادي كردند كه از توانمنديهاي ايشان استفاده شود و خدارا شكر اين اتفاق در شركت ملي حفاري رخ داد.بومي بودن هم كه يكي از دغدغه  هاي مهم هم استاني هاي عزيز بود كه با اين اتفاق ،استان خوزستان، استانداري با شاخصه هاي بارز حداكثري را به خود ديد.

* اشعار بخشي از سروده هاي  قاسم اميري(رييس ستاد دكتر روحاني شهرستان ماهشهر) مي باشد كه براي دولت آقاي روحاني سروده شده بود.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
کمال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
comment
0
0
comment سلام
تشکر از برادر خوبم آقای امیر قاسم امیری، انشاا... در سایه الطاف الهی فارغ از هر گرایش سیاسی و... استاندار محترم گامی در جهت تسکین آلام مردم بردارد و نوید دولت تدبیر و امید برای مردم خوشایند باشد تا شما برادر عزیز هم سربلند در پیش بینی هایت باشی.
توفیق روز افزون را برای تو و همه ملت عزیز ایران را از خداوند منان مسئلت دارم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار