شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۷۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
نایب رئیس اتحادیه فروشندگان مبل و درودگران اهواز گفت: اغلب مردم خریدهای خود را از اصناف فروشنده مبل انجام نمی‌دهند و به سمت نمایشگاه‌های فصلی سوق پیدا کرده‌اند که این موضوع، شرایط را تا حدودی برای اصناف فروشنده مبل دشوار کرده است.

شهرام صفاریان در خصوص آخرین وضعیت بازار مبل اهواز و پیش‌بینی میزان فروش در آستانه عید نوروز اظهار کرد: قیمت مبل و اجناس مرتبط با آن، نسبت به تابستان سال جاری تاکنون حدود ۲۵ درصد افزایش داشته است. در حال حاضر نیز با توجه به شیوع سویه اُمیکرون، نمی‌توان وضعیت خرید و فروش مبل زا در آستانه عید نوروز پیش‌بینی کرد و باید منتظر وضعیت بیماری در آن مقطع زمانی ماند.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های مبلمان و استقبال مردم از این نمایشگاه‎ها افزود: اغلب مردم خریدهای خود را از اصناف فروشنده مبل انجام نمی‌دهند و به سمت نمایشگاه‌های فصلی سوق پیدا کرده‌اند که این موضوع، شرایط را تا حدودی برای اصناف فروشنده مبل دشوار کرده است.

نایب رئیس اتحادیه فروشندگان مبل و درودگران اهواز گفت: زمانی که نمایشگاه‌های مبل برپا می‌شوند، بازار اصناف مبل‌فروش کاملا قفل می‌شود و مراجعه خریداران به این اصناف‌، به صفر می‌رسد.

صفاریان گفت: صحبت‌هایی مبنی بر برگزاری یک نمایشگاه مبل دیگر در اهواز در اواخر دی‌ماه شده است و اگر این موضوع اتفاق بیفتد، ضربه بزرگی به اصناف مبل‌فروش وارد خواهد شد.

وی درباره وضعیت تولیدکنندگان مبل نیز افزود: تعداد این تولیدکنندگان در اهواز، انگشت‌شمار و محدود است و در کل، هزینه‌های تولید مبل برای تولیدکنندگان به صرفه نیست.

نایب رئیس اتحادیه فروشندگان مبل و درودگران اهواز با اشاره به قیمت مبل گفت: قیمت سرویس‌های مبل نیمه سلطنتی تقریبا از ۳۵ میلیون تومان شروع می‌شود و تا ۲۲۰ میلیون تومان هم می‌رسد، البته این قیمت‌ها بسته به نوع و کیفیت، متفاوت خواهد بود.

وی افزود: سرویس‌های مبل و متعلقات آن‌ها متفاوت هستند اما متوسط قیمت مبل از ۲۰ میلیون تومان شروع می‌شود.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار