شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۴
شوشان: رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: مقاله علمي دبير زيست شناسي این اداره در كنفرانس بين المللي پذيرش و ثبت شد.

قاسم ساعدی در گفتگو با مهر اظهار کرد: مقاله علمي ليلا سرودي، كارشناس ارشد مهندسي محيط زيست با گرايش آلودگي هوا و دبير زيست شناسي و شيمي اداره آموزش و پرورش ناحيه يك اهواز در كنفرانسهاي بين المللي پذيرفته و ثبت شد.

وی توضیح داد: در اولين كنفرانس بين المللي بحرانهاي زيست محيطي و راهكارهاي بهبود آن از بين دو هزار مقاله ارائه شده از سراسر جهان به دبيرخانه این كنفرانس، تعداد 459 مقاله به صورت سخنراني و پوستر پذيرفته شد كه مقاله مستخرج از پايان نامه كارشناسي ارشد ليلا سرودي با موضوع «بررسي غلظت باريت در هواي محيط و خاك محدوده هاي عمليات حفاري نفت و ارزيابي مواجهه ي شغلي با آن » به راهنمايي سخاوت جو و اساتيد مشاور كرباسي و خانم حسيني توسط ليلا سرودي به صورت سخنراني ارائه شد و چكيده مقالات اين كنفرانس بين المللي به زبان انگليسي در كتاب USM دانشگاه مالزي و همچنين سايت ثبت كنفرانس هاي ملي و بين المللي سيويليكا ثبت شد.

ساعدی عنوان کرد: در چهارمين كنفرانس بين المللي عمليات حرارتي مواد و دومين كنفرانس بين المللي مواد جديد و پيشرفته نیز بيش از 500 مقاله علمي از سراسر جهان به دبيرخانه كنفرانس بين المللي ارسال شد كه فقط 160 مقاله به صورت سخنراني و پوستر پذيرفته شد و مقاله ليلا سرودي با موضوع «طراحي هود شياردار نيمه محصور براي كارگاه جوشكاري» به عنوان يازدهمين مقاله پوستري كنفرانس، انتخاب و در كتاب چكيده مقالات كنفرانس بين المللي ICMH & NAMIC به زبان انگليسي ثبت شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز تصریح کرد: عنوان كنفرانس بين المللي عمليات حرارتي مواد، منحصرا در سطح جهان به كشور ايران تعلق دارد و هرساله، محققان، دانشمندان و اساتيد متعددي از دانشگاه هاي مختلف داخلي نظير دانشگاه صنعتي شريف، دانشگاه امير كبير، دانشگاه صنعتي اصفهان و ... و همچنين از كشورهاي متعدد جهان، به عنوان مقاله دهندگان و داوران علمي در اين كنفرانس بين المللي شركت مي کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار