شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
شوشان - امین بهرامی:

امروز برای دقایقی بعضی از شبکه های رادیویی و تلویزیونی رسانه ملی جمهوری اسلامی هک شد و چهره منفور مسعود رجوی رئیس سازمان مجاهدین خلق نشان داده شد،حال چه شبکه های رسانه ملی توسط منافقین درخارج کشور هک شده باشد و چه در بدنه صدا وسیما توسط عده ای خود فروخته و نفوذی این کار صورت گرفته باشد محل بحث کارشناسان این امر است.

اگرچه قصد ما جسارت نیست و نمیشود زحمات پرسنل خدوم، انقلابی و محترم رسانه ملی را در سراسر کشور نادیده گرفت، اما این احتمال توسط کارشناسان صدا و سیما مطرح شده است که شاید عاملی نفوذی در رسانه ملی دست به این اقدام خائنانه زده باشد.

اتفاقی که امروز برای لحظاتی در صداوسیمای جمهوری اسلامی صورت گرفت دارای ۲ پیام مهم است.

پیام اول

خشم منافقین از مانعی بنام رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در ایران برای به ثمر نرسیدن نقشه های شوم آنان و سایرسلطنت طلبان.

پیام دوم

جدی گرفتن پروژه نفوذ در تمامی نهادهای مذهبی،سیاسی،اجتماعی،فرهنگی واقتصادی کشور.

درمورد هر دو زمینه حرف برای گفتن و نوشتن بسیار است ،اما در هر دو زمینه مطالبی را به رشته تحریردرمی آوریم:

پیرامون پیام اول باید گفت: از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون امامین معظمین انقلاب به خوبی خباثت منافقین کوردل را شناخته اند و اصلی ترین عامل قطع پای منافقین درایران امامین انقلاب اسلامی میباشد.

مسعود رجوی و نوکران وطن فروش وی همان کسانی هستند که در ابتدای انقلاب بسیاری از انقلابیون را به شهادت رساندند و با ترور علمای انقلابی و شخصیت های ذی نفوذ اجتماعی بالاترین جنایات را درپرونده نحس خویش ثبت کردند و هیچ پناه و حمایت کننده ای  جز استکبار جهانی نداشته و ندارند،بدیهی است که برای پیشبرد نهضت اسلامی ملت ایران رهبری انقلاب نسبت به آنان امت خویش را آگاه نماید.

رهبرآگاه و زعیم رشید انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خمینی(قدس الله نفسه الزکیه)از همان ابتدا با دوراندیشی و کیاست کامل به حرکتهای خبیثانه مسعود رجوی و عمال او اشراف وافرداشته و باآنان به مقابله پرداختند.

در دوران حیات مبارک امام راحل عظیم الشأن(ره)منافقین علم مخالفت با معمار کبیرانقلاب اسلامی را بلند کرده و به آغوش استکبار پناه آوردند و بدترین هتاکی هارا نسبت به امام امت(ره)روا داشتند، زیرا سیلی خورده از امامی بودند که روح خدا و جان امت بود و از پیامبراعظم (صلی الله علیه وآله) آموخت که  اشداءعلى الكفار،رحماءبينهم باشد.

پس ازارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)،منافقین تمام همت خویش را صرف تضعیف خلف صالح امام امت، رهبرحکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(دامت برکاته)نمودند،زیرا به خوبی میدانستند تضعیف ولایت مطلقه فقیه مساوی با ایستادگی وتضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

لذااصلی عامل سد راه ورود خویش را در ایران ولی فقیه میدانسته و میدانند و از هر وسیله ای برای مبارزه با رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)استفاده کرده و میکنند.

مسوؤلين وظیفه دارندبانهضت خدمت رسانی و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری(حفظه الله) در این راستا جایگاه ولایت را تقویت نموده و نگذارند یاوه گویی ها و اخبار دروغ منافقین و سلطنت طلبها در رسانه های بیگانه باعث تضعیف اعتقادات و محبت مردم نسبت امامین انقلاب شده و نظام اسلامى با سوء مديريتهاى مسؤولین آن تضعیف گردد و آحاد مردم وظیفه دارند گوش به فرمان ولایت باشند تا کشور آنان از گزند منافقین و حامیان آنهامحفوظ بماند.

حرکتی که امروز در هک کردن برخی شبکه های صداوسیما صورت گرفت ثمره ای جز عزت هرچه بیشتر رهبر دوراندیش،حکیم و دشمن شناس انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(روحی له الفدا)نداشته و نخواهد داشت وملت شریف ایران باردیگر به حقانیّت ولایت فقیه در مواجه با دشمنان اسلام و انقلاب پی بردند.

نافقین تمام راههای پیش روی خود وحامیانشان را بسته دیده اند و حرکتی که امروز صورت گرفت به بازی اطفال شباهت داشت،کودکان قدرت جنگ رو در رو  با اشخاص صاحب قدرت و بزرگ را ندارند و زمانی که از کسی خشمگین میشوند به هتاکی کردن متوسل میشوند و فرارمیکنند.

این حرکت منافقین شبیه به چنین حالتی بود که شدت ناراحتی و عصبانیت خود را نسبت به مدیریتهای امام گونه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) را در ۱۰ ثانیه خالی کرده اند،آنان نیک میدانند درخت تنومند انقلاب ازچنان ریشه مستحکمی برخورداراست که باد دهان منافقین آن را تکان نخواهد داد.

 و به کوری چشم نوکران رجوی حرکت سرخ عاشورا و تفکر سبزمهدوی به برکت ولایت فقیه، جهانگیرخواهدشدهمچنانی که در عراق،لبنان،یمن،سوریه،بحرین و اقصی نقاط دنیا انقلاب مهدوی خمینی کبیر(ره)با رهبری های امام خامنه ای(مدظله العالی)در حال صدور است و این صدای خردشدن استخوانهای منافقین وسلطنت طلبهاست که با دست قدرت الهی توسط سربازان مکتب مجاهدبزرگ جهان اسلام شهیدعظیم سردارحاج قاسم سلیمانی(ره) ردرحال شنیده شدن است.

و اما در مورد نکته دوم باید گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب منافقین به خوبی میدانسته و میدانند ملت انقلابی ایران اگر از شرایط موجود ناراضی باشند.

اما حاضربه برگشت استکبارجهانی و مترسک آنان یعنی خاندان منحوس پهلوی درایران نیستند،اگر چنین بود دردفاع ۸ ساله مقدس و تا هم اکنون هزاران شهید تقدیم قرآن و عترت(علیهم السلام)و انقلاب خویش نمیکردند.

لذا در سدد درآمدند با نفوذ در مراکزدینی،سیاسی، نظامی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به تضعیف نظام اسلامی بپردازند.

بارها مقام معظم رهبری(مدظله العالی)به پروژه نفوذ دشمن در سایر مجامع،محافل،نهادها و ارگانهای مختلف کشور اشاره فرمودند اما گوش کسی بدهکار نیست. چرا در رسانه ملی باید پروژه نفوذ تاجایی پیش برود که در صدا و سیمای جمهوری اسلامی توسط منافقین به عالی ترین مقام کشور هتاکی بشود و هیچ یک از مسوؤلين رسانه ملی ندانند که قضیه از کجا وبه چه صورت آب خورده است؟

آیا دسترسی به کد سرورهای امنیتی شبکه های رادیویی و تلویزیونی اینقدر کارآسانی است که نتوانستند صداوسیما را از نفوذ بیگانه خارج سازند یا گزینش افراد در چنین سازمانی آنقدر راحت است که نتوانستند افراد نفوذی را تشخیص بدهند؟ 

آیا مسؤولين کشور در زمینه های مختلف نمیخواهند درزها را بگیرند؟ پشت پرده ترورهای ابتدای انقلاب نفوذی ها بودند، پشت پرده خیانت های دوران جنگ به رزمندگان و انقلاب از نفوذی ها آب می خورد، اختلاسها را نفوذی ها انجام میدهند،ارزش را نفوذی ها به ضد ارزش تبدیل میکنند،فرهنگ توسط نفوذی ها به فرنگ تبدیل میشود‌.تاچه زمانی باید نفوذی ها به انقلاب صدمه بزنند وصحنه گردانان نظام خود را به بی خیالی بزنند. 

آیا هتاکی به ساحت مبارک مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه ای (روحی له الفدا) زیبنده رسانه ملی انقلابی است؟ مجددا یادآورمی شویم که در سدد مجاهدتهای آن دسته از نیروهای ارزشمند و بابصیرت صداوسیما نیستیم که زحمات آن بزرگواران درجای خود قابل تقدیر نیزمی باشد.

اما رئیس مکرَّم رسانه ملی باید در اسرع وقت و بطور واقعی پروژه نفوذ را در این رسانه پیگیری نموده و فرد یا افراد خاصی به دستگاه محترم قضایی معرفی شوند تا دیگر بارشاهد چنین واقعه دلخراشی نباشیم که در عهد جمهوری اسلامی و در رسانه ملی  به رهبری حکیم این نظام هتاکی شود واین کارسخیفانه بدون پیگیری و گزارش به ملت بصیر وانقلابی ایران به فراموشی سپرده شود.

اما این کارمنافقین باتمام شنائتی که داشت و دل سربازان ولایت را به درد آورد،درس عبرتی برای مسؤولين کشور گردید تا مراقب محیط پیرامونی خویش باشند و پروژه نفوذ راجدی بگیرند و درگزینش ها جدیدتر باشند، شایسته سالاری را نصب العین خویش قرار دهند و به نیروهای جوان انقلابی اعتماد نمایند، نه افراد شفارش شده. چه بسا افرادی باظاهر انقلابی وارد مجموعه های مهم وحساس کشور شوند اما به نفوذی ها منتصب باشند، پس مراقب باشیم در همه نهادهای کشور درزها را بگیرید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار