شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۵:۰۸

وی با بيان اين‌كه کلیه افراد دارای ایده به خصوص ایده‌های تجاری و همچنین مخترعان، جهت همکاری و ارائه طرح‌های خود به مرکز رشد دانشگاه مراجعه کنند

معاون پژوهشي و فناوري دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول گفت: تاکنون 8 پروپوزال و پروژه به پارک علم و فناوری خوزستان ارسال شده که 2 طرح مورد تایید علمی و اقتصادی گرفته‌است.

دکتر حسن براتی اظهارداشت: مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول تحت نظارت پارک علم و فناوری خوزستان به صورت اقماری فعالیت می کند؛ علاوه‌بر 2 طرح تاييد شده، یکی از پروژه‌های ارسال شده به پارک هم به عنوان واحد فناور در مرکز رشد مستقر شد.

وی با بيان اين‌كه کلیه افراد دارای ایده به خصوص ایده‌های تجاری و همچنین مخترعان، جهت همکاری و ارائه طرح‌های خود به مرکز رشد دانشگاه مراجعه کنند، ادامه‌داد: واحدهاي فناور، پژوهشگران، محققان و اساتيد دانشگاه‌هاي منطقه شمال خوزستان و كساني كه داراي ايده هستند، مي‌توانند براي آشنايي با توانمندي‌هاي مركز رشد اقماري اين دانشگاه، به پورتال دانشگاه آزاد اسلامي دزفول به آدرس WWW.iaud.ac.ir مراجعه كنند.

معاون پژوهشي و فناوري دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول گفت: در خصوص محور و موضوع ایده‌ها محدودیت تعیین نکرده‌ایم. البته با توجه به شرایطی که خوزستان و به خصوص منطقه شمال استان دارد، آب به فراوانی یافت می‌شود و همچنین به دلیل مرغوب بودن زمین‌های کشاورزی منطقه، ایده‌هایی با این موضوع بيشتر مورد توجه قرار می‌گیرند.

براتي اظهاركرد: تامين محل استقرار با امكانات اوليه اداري، خدمات شبكه و اطلاع‌رساني، خدمات آموزشي و مشاوره‌اي، خدمات فني و تخصصي، كمك به دريافت تسهيلات مالي و اعتباري، مشاركت در پروژه‌يابي، بازاريابي و برقراري ارتباط با مراكز صنعتي، دانشگاهي، پژوهشي و پارك‌هاي علم و فناوري و مراكز رشد كشور، گوشه‌اي از خدمات مركز رشد دانشگاه است كه اين مركز ارائه مي‌دهد.

وي افزود: شرايط اوليه براي پذيرش واحدهاي فناور داشتن ايده نوآورانه بازار پسند، دارا بودن گروه كاري دانش‌آموخته دانشگاهي مرتبط و ارائه برنامه كاري بر اساس طرح تجاري است. اين واحدها مي‌توانند در همه زمينه‌هاي فني مهندسي با تاكيد بر زمينه‌هاي كشاورزي، بيوتكنولوژي، شيلات، سد و نيروگاه، فناوري اطلاعات و ارتباطات (ICT) و آب و انرژي فعال باشند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار