شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۹
اولین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری‌های خوزستان در تیرماه فراخوان شد که 245 اثر را دریافت کردیم که بعد از داوری در خوزستان 36 اثر در 6 بخش به تهران فرستاده شد.

شوشان: مدیر سرای روزنامه‌نگاران خوزستان گفت: 245 اثر به اولین جشنواره فصلی مطبوعات خوزستان فرستاده شد که 13 اثر برگزیده در این مراسم تجلیل می‌شود.

ایزدی در مراسم اهدا جوایز برگزیدگان اولین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری‌های خوزستان که شامگاه شنبه در مجتمع رفاهی نفت برگزار شد اظهار کرد: براساس اساسنامه سرای روزنامه‌نگاران ایران برگزاری جشنواره یکی از اهدافی است که باید در استان‌ها دنبال شود.

وی ادامه داد: اولین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری‌های خوزستان در تیرماه فراخوان شد که 245 اثر را دریافت کردیم که بعد از داوری در خوزستان 36 اثر در 6 بخش به تهران فرستاده شد.

وی اضافه کرد: بعداز ارسال آثار به تهران 13 اثر برگزیده شد که در این مراسم از آن‌ها تجلیل می‌شود.

مدیر سرای روزنامه‌نگاران خوزستان به برگزیدگان کشوری رسانه‌های استان اشاره کرد و گفت: از کسانی که در بخش جامعه رسانه‌ای کسب رتبه بر‌تر کشوری را داشتند در این مراسم از پنج نفر از آن‌ها تجلیل می‌شود.

وی عناون کرد: شیوه نامه‌ای از طرف معاونت مطبوعاتی سرای روزنامه‌نگاران کشور در حال تدوین است تا این جشنواره‌ها اثرات بهتری داشته باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار