اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴
نماینده مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود ثروت‌ها و ظرفیت‌های عظیم در مسجدسلیمان نباید شاهد مشکلاتی از جمله بیکاری و اشتغال جوانان در منطقه باشیم.

علیرضا ورناصری در نشست تخصصی حوزه صنعت و شهرک‌های صنعتی شهرهای مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل که امروز، ۲۳ بهمن ماه با حضور معاون وزیر صمت در مسجدسلیمان برگزار شد، اظهار کرد: به همان اندازه که از محرومیت‌ها در منطقه مسجدسلیمان و شهرهای اطراف آن می‌نالیم، به همان اندازه می‌توان ادعا کرد که در منطقه ظرفیت برای رشد و توسعه وجود دارد که باید از آن‌ها استفاده کرد.

 وی افزود: مسجدسلیمان دروازه ورود انقلاب صنعتی به خاورمیانه و ایران بود اما اینکه چرا نتوانسته‌ایم این مسیر را ادامه دهیم مساله‌ای است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: در منطقه به دلیل سوء عملکردها، شهرک‌های صنعتی به نماد ناکارآمدی تبدیل شده‌اند و انتظار داریم تا با اقدامات جهادی شاهد حل مشکلات در این بخش باشیم.

ورناصری عنوان کرد: اراده‌ای که باید پای کار بیاید تا مشکلات در این زمینه حل شود، چندان وجود ندارد. هرچند که مدیران زحمت بسیاری کشیده‌اند و حرکت‌های رو به جلویی انجام شده است اما این کارها به تنهایی کافی نیست.

وی افزود: نباید با وجود ثروت‌ها و ظرفیت‌های عظیم در مسجدسلیمان شاهد چنین مشکلاتی از جمله بیکاری و اشتغال جوانان در منطقه باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار