اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان:

حمید بنی‌تمیم، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: از جمله مهم ترین رویدادهای ورزشی در سال جاری می توان به ۳۲ مورد میزبانی مسابقات و اردوهای تیم های ملی تا پایان سال اشاره کرد که از این بین ۲ مورد ” جام کشتی تختی ” و ” مسابقات هندبال در شوشتر ” به صورت بین المللی برگزار شدند.

وی افزود: در حوزه عمرانی بارها گفته ایم که الویت ما اجرای پروژه های نیمه تمام همچون؛ استخر واقع در کوی خروسی و سه پروژه ساده در یک مجموعه ورزشی در شهر هویزه است. بسیاری از این پروژه ها با هزینه اندک به مرحله راه اندازی می رسند. متاسفانه از این چنین پروژه هایی در سطح استان بسیار است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به برگزاری چندین نشست با انجمن های مردم نهاد عنوان کرد: تلاش کردیم تا با تداوم چنین برنامه هایی از دغدغه های موجود در حوزه جوانان آگاه شویم و امیدوار هستیم در این حوزه در سال جدید با جدیت بیشتری وارد عمل شویم.

وی افزود: با همکاری ارگان های دولتی توانستیم بودجه مناسبی را در راستای تخصیص به هیات های ورزشی شهرستانی به دست آوریم. در همین راستا حدود ۲۱ شهرستان را مورد رصد قرار دادیم و جلسات متعددی در این خصوص برگزار شد.

بنی‌تمیم گفت: یکی از بزرگ ترین معضلات ورزش استان عدم تخصیص بودجه کافی به منظور اتمام پروژه هاست. در این زمان ۴۶۰ پروژه عمرانی در سطح استان وجود دارد که برای اتمام این پروژه ها مبلغی حدود هزار میلیارد تومان نیاز است، اما متاسفانه اعتبار عمرانی ما برای سال جاری ۴۰ میلیارد تومان است.

وی تصریح کرد: در بخش ورزشی مهم ترین معضل فعلی ما عدم وجود نظم و قانون برای اسپانسرینگ رشته های ورزشی است. در سال های گذشته شرکت های بزرگ نفتی با حمایت از ورزش های مختلف آنها را در سطح حرفه ای نگه می داشتند اما پس از اینه قانون عدم حمایت شرکت ها از تیم های ورزشی تصویب شد با مشکلات بسیاری مواجه شدیم.

بنی‌تمیم گفت: به دنبال این هستیم در سال جدید وضعیت ورزش استان را با تقویت هیات های استانی و اتمام پروژه های نیمه تمام به نقطه مناسبی برسانیم در بخش جوانان نیز باید بیشتر فعال شویم و با بهره گیری از ظرفیت سمن ها در بخش مسکن و اشتغال فعالیت هایی انجام دهیم.

وی در خصوص ورزش بانوان عنوان کرد: در این زمینه ۱۳ ورزش تیمی احیا شده است. در همین راستا به دنبال اسپانسرینگ شرکت های بزرگ مستقر در استان برای این تیم ها هستیم. 

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: خوشبختانه استاندار خوزستان نگاه مثبتی به ورزش دارد و برخی از نمایندگان نیز توانستند اعتبارات خوبی را برای بخش ورزش جذب کنند. به صورت کلی در سطح استان نگاه مثبت و رو به جلویی در این حوزه وجود دارد.

وی افزود: به دنبال این هستیم تا شرکت ها و ارگان ها مسئولیت خود را در قبال ورزش استان ادا کنند اما متاسفانه در این زمینه بی نظمی های بسیاری وجود دارد. در این خصوص باید چارچوب خاصی را معین کنیم.

بنی تمیم در خصوص ۲ مورد پارک بانوان در شهر اهواز عنوان کرد: به دنبال این هستیم تا این دو پارک ساماندهی شوند.در همین راستا باید محدودیت زمانی به دلیل مشکلات برق در یکی از این پارک ها مرتفع شود البته ناگفته نماند شورای شهر اهواز در این خصوص عنوان کرده که این پروژه در حال انجام است و مورد دیگر نیز قول داده اند تا سریع تر به بهره برداری برسد.

وی اظهار کرد: به دنبال این هستیم تا در بخش دانش آموزی فعالیت های ویژه ای داشته باشیم تا از رده های پایین در سطح شهرستان در هشت رشته ورزشی استعدادیابی کنیم و این حرکت باید در کل شهرستان های کوچک استان نیز انجام شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار