شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۵
تخصیص اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون تومانی به شهرداری امیدیه
شوشان: شهردار امیدیه از تخصیص اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون تومانی تملک و دارایی سال جاری به این شهرداری خبر داد.

خلیل حیدری اظهار کرد: اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون تومانی تملک و دارایی برای اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری این شهر اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه از همه مسئولان شهری از جمله فرماندار، امام جمعه و نماینده مردم امیدیه در مجلس شورای اسلامی برای جذب این اعتبار تشکر و قدردانی می‌کنم افزود: امیدوارم با همکاری مضاعف شورای اسلامی شهر و تعامل سایر دستگاه‌های اجرایی شهری بتوان هرچه بیشتر امیدیه را به سوی تعالی و آبادانی پیش برد.

شهردار امیدیه همچنین عنوان کرد: البته شهروندان نیز نقش بسیار اساسی را برای اجرای پروژه‌های شهری ایفا می‌کنند و می‌توانند با همکاری هرچه بیشتر برنامه‌های شهرداری را همراهی کنند تا موانع از پیش روی کار برداشته شود.

وی اضافه کرد: فرهنگسازی در این شهر نیاز است و مردم باید نسبت به پروژه‌هایی که در دستور کار قرار گرفته‌اند و یا راه‌اندازی شده‌اند آگاه شوند زیرا نگهداری و مراقبت از امکانات شهری بسیار ارزشمند و بخش عمده کار محسوب می‌شود.

حیدری با اشاره به اینکه هنوز شهردار این شهر هستم و تا زمانی که شورای شهر بخواهد به مردم خدمت می‌کنم گفت: تا زمانی که توان دارم و اعضای شهر من را همراهی کنند دست از خدمت رسانی از شهروندان و شهر برنخواهم داشت و همواره همه تلاش خود را برای ساختن شهری در خور شان نام امیدیه می‌کنم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار