شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۴۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
انالله واناالیه راجعون

بار دیگر دست پلید وشیطانی رژیم سفاک آل سعود از آستین حیله و حماقت بیرون آمد و خون عده ای از شیعیان مظلوم این کشوررابه زمین ریخت وبااین عمل ددمنشانه قلب ملیونها مسلمان وآزاد اندیشان جهان را جریحه دار نمودند. 

بدیهی است از رژیمی که ریشه در یهود دارد بیش ازاین توقع نمی رود و تا زمانیکه وهابیت خبیث توسط حکومت سعودی به عنوان صاحبان عقل، اندیشه و فتواشناخته می شوند آل سعود نیز به خیانت های این چنینی دست میزند،زیرا دین خودرا از سلفیّونی دریافت می کنند که هیچ بویی ازاسلام نبرده اند.

بی شک حکومت عربستان باید پاسخگوی جنایات خود بلاخص شهادت ۴۱ نفر شیعه در قتل عام اخیرخود باشد.

حکومت منحوس عربستان به دیوارسست آمریکا تکیه کرده و این درحالی است که دیوارغیرمستحکم استکبارخود درحال فروریختن است و آل سعود توسط مجاهدان اسلام نابود خواهدگردید.

آنچه انتطار میرود آن است که صاحبان علم واندیشه در جهان،بلاخص علمای شیعه و سنی باید علاوه برمحکومیت قتل عام وجنایت اخیر آل سعودبابرگزاری تجمعات مختلف به تبیین ریشه های اینگونه از جنایات حکومت دیو صفت سعودی بپردازند،تاصدای مظلوم شیعیان ساکن در عربستان را به عالم برسانند .

بدیهی است که اگر کشورهای اسلامی ارتباط اقتصادی خویش را باعربستان قطع کنند به عزت و اعتلای اسلام کمک کرده اندو این درس عبرتی برای سعودی ها خواهدبودتامرتکب اینگونه جنایات نشود.

اینجانب ضمن محکوم نمودن شهادت مظلومانه شیعیان توسط حکومت یهودی آل سعود،این حادثه غمبار را به ساحت قدس امام عصر(عج)،رهبرمعظم انقلاب(مدظله العالی)،شیعیان ومتفکران آزاد اندیش دنیا،خانواده های داغدارشهدای عزیزاین حادثه تسلیت عرض نموده ونابودی حکومت آل سعود این مولودشوم وهابیت و استکبار پیر انگلیس را از خدای متعال مسالت می نمایم.

والسلام علیکم و رحمت الله وبرکاته

امین بهرامی(شریعت شوشتری)
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
comment
0
0
comment احسنت.سایه علامه شریعت مستدام باشه،اما علمای دیگه چرا حرفی نمیزنن؟ظاهرا توی این ماجرای جکایت آل سعود تک صدای حوزه فقط حضرت آقای شریعت هستن.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار