شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۹
دشمنان برای بدنام کردن امام راحل (ره) از افرادی استفاده می‌کنند که ادعای فامیلی با آن بزرگوار را دارند.
شوشان: امام جمعه آبادان خطاب به فرزندان معنوی امام خمینی (ره) گفت: گویا جریان فتنه برای ساختارشکنی امیدوار شده است و برای این کار از همه ابزار‌ها استفاده می‌کند که باید مراقب بود.

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور اظهار کرد: آثار مخرب صحبت‌های نعیمه اشراقی کمتر از پاره کردن تمثال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در فتنه 1388 نیست.

به گزارش فارس ، وی افزود: عده‌ای دنبال این هستند تا به وسیله افرادی که از لحاظ نسبی ارتباطی با امام خمینی (ره) دارند اما تحت تربیت معنوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی قرار نگرفتند آرمان‌های آسمانی این مرد الهی را از بین ببرند.

امام جمعه آبادان با بیان اینکه مطالب مطرح شده از سوی خانم اشراقی گویا طراحی شده است تصریح کرد: دشمنان برای بدنام کردن امام راحل (ره) از افرادی استفاده می‌کنند که ادعای فامیلی با آن بزرگوار را دارند.

وی بیان کرد: تاسف‌بار‌تر از آن، عدم موضع‌گیری فرزندان و نوه‌های دیگر امام خمینی (ره) است که البته فرزندان معنوی امام راحل برای دفاع از آن پیر عارف سالک همه هستی‌شان را فدا می‌کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی آبادان در ادامه خطاب به فرزندان معنوی امام خمینی (ره) گفت: گویا جریان فتنه برای ساختارشکنی امیدوار شده است و برای این کار از همه ابزار‌ها استفاده می‌کند که باید مراقب بود.

ابراهیمی‌پور با اشاره به توهین نعیمه اشراقی به امام خمینی (ره) و خانواده‌های شهدا گفت: آنچه از زبان این خانم بیرون آمده است با سلوک و بیانات امام خمینی (ره) فاصله‌ای از مغرب و مشرق دارد.

وی تاکید کرد: اینکه نعیمه اشراقی درباره خانواده‌های معظم و صبور شهدا مطالبی را گفته‌اند و دل این، بزرگواران رنجیده شده است باید به خدا پناه برد و از این سرمایه‌های بی‌بدیل نظام اسلامی پوزش خواست.

امام جمعه آبادان عنوان کرد: متدینان با احساس وظیفه از تکرار این اقدامات سخیف جلوگیری کنند و رسانه‌ها نیز از انتشار سخنان بی‌محتوا و بی‌ارزشی مانند گفته‌های این خانم جلوگیری کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار