شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
به: وزیر محترم جهاد کشاورزی 
به: هيئت رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی 
به: متولیان تصمیم گیری کرایه حمل گندم کشاورزان

شوشان - دکتر خادم مسجدی :

کشاورزان خوزستانی  این روزها به دلیل بالا رفتن کرایه کامیون‌ها برای حمل محصول خود دچار مشکل شده اند. 

چرا که هنر و هم و غم  کشاورز این هست که محصول خود را سالم به نزدیک ترین مرکز خرید برساند تا دولتمردان را در تنظیم آذوقه یاری رسانند.

مشاهده می شود که بعضی مراکز به اسم سیلو کرایه حمل را به کشاورزان پرداخت می شود ولی در جای دیگر منظور مراکز تعاونی کرایه حمل گندم به کشاورزان پرداخت نمی شود دوتا از طرف دولت برای خرید گندم از کشاورزان اعتباراتشان را دریافت می کنند؛  حال این سوال مطرح است که چرا در برخی مراکز که به اسم تعاونی هستند و از طرف دولت مجوز دارند مجاب به پرداخت کرایه حمل گندم نمی شوند؟ 

یا بهتر هست به این شکل مطرح کنم که چرا دولت برای این مراکز خرید گندم، بودجه ای را برای حمل به کشاورز اختصاص نمی دهد؟

و اگر اختصاص داده چرا به دست کشاورز نمی رسد؟ تا کشاورز به جهت رسیدن به کرایه مجبور به انتقال گندم به سیلو با بعد مسافت زیاد نشود چون بعضا شاهد واژگونی شدن محصول و خسارت به کشاورز و در اصل به تولید لطمه وارد می شود آیا وقت ان نرسیده که مجلسیان و وزیر محترم با ابلاغ مصوبه ای  همانند مصوبه های قبلی که ثابت کرد عزم این دولت به عملی سازی منویات رهبری در پشتیبانی تولید هست لذا می طلبد بدون فوت وقت یک بار دیگر دست کشاورزان را در پرداخت کرایه حمل گرفته تا از تلفات جابجایی محصول تولید شده جلوگیری  شود و من الله التوفیق دلسوزان تولید ممنون میشم این نوشته را از شهرستان شوش دانیال قطب تولید کشاورزی گندم ایران به دست وزیر محترم جهاد کشاورزی برسانید

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار