شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷
شوشان - محمدسعید بهوندی :
 گرانی و تورم مانند هر اتفاق و بلیه‌ی نابهنجار و نابسامان دیگری در جامعه، حقیقتاً خود معلول علت و یا علتهایی است و علتها نیز هیچگاه با دستور و یا توپ و تشر، نه اصلاح می‌شوند و نه از میدان به در می‌روند. توپ و تشرها در این خصوص تنها مسکن‌های موقتی هستند که نه تنها مشکل را بصورت ریشه‌ای و همیشگی حل نمی‌نمایند، بلکه متاسفانه به سرعت آنرا به سمت پایداری و فزونی سوق می‌دهند.
  لاجرم کیست که نداند و همه‌ی دولتها از جمله دولت جناب آقای رئیسی که از این قاعده‌ی کلی، عقلی و منطقی نیز نمی‌تواند خود را مستثنی نماید، باید بداند که؛ حوزه‌ی اقتصاد و مسائل و حواشی مرتبط با آن در تمامی جهان، همچون قضیه‌ی؛ "دو دو تا چهار تا" در عملیات ریاضی، منحصراً با ابزار دانش، تخصص و مهارت مخصوص به خودشان می‌توان مشکلاتشان را حل و به سامان رسانید.
 
  بنابراین؛ بدون کوچکترین شکی و پرهیز از هرگونه تعلل و بهانه‌ای، کشور ما نیز می‌بایست همان مسیری را بپیماید که تمامی ممالک توسعه یافته‌ی دنیا، البته با بومی سازی روشهای اقتصادی و مالی دارای قابلیت اجرا، ثباتی مطلوب و پایدار در این موضوع حیاتی و زیربنایی بدست آورده و ملتهایشان را نیز صاحب آسایش و آرامش ساخته‌اند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار